Alarm! Geen alarm!

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
go
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart 2007, 12:39
    unknown unknown

Alarm! Geen alarm!

Bericht door go »

Ik heb net Sunbird geïnstalleerd in mijn Gentoo. 't Is de eerste keer dat ik het gebruik. Het valt echter al direct tegen, want het alarm doet het niet. Ik krijg enkel een dialoogvenstertje te zien.
go
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart 2007, 12:39
    unknown unknown

Bericht door go »

Heb net gemerkt dat Preview Sound in Thunderbird evenmin een kik geeft!
JAF
Berichten: 107
Lid geworden op: 2 februari 2005, 17:03
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JAF »

Welke versie gebruik je?
go
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 maart 2007, 12:39
    unknown unknown

Bericht door go »

Ik gebruik versie 0.3.1.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Vreemd... Op mijn kubuntu machientje doet hij het uitstekend...

Hoe heb je het geïnstalleerd? Gewoon gedecomprimeerd? Was het een nieuwe installatie of een upgrade van een vorige?
Je kan altijd eens met een nieuw profiel proberen of hij het dan wel doet. (opstarten met "-P" achter het commando.

grz
Sweettweety
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 januari 2008, 15:50
    unknown unknown

zelfde soort probleem

Bericht door Sweettweety »

Hoi ik heb een vergelijkbaar probleem...
Ik ben héél blij met mijn Sunbird :) ik was al heel lang op zoek naar een agenda voor op mijn pc en vond eigenlijk alleen maar online agenda's, en als je niet oppaste had je zó je hele leven op internet gegooid als je ff de boel niet goed instelde, was em niet dus... :?

Nu dus Tunderbird maar wat GO zegt heb ik dus ook.
Als ik op herinnering klik en dan op aangepast dan is het voor mij ónmogelijk om hem aan te passen.
ik kan ook geen acties kiezen voor mijn herinneringen.
Nu ben ik met mijn dialoog venstertje al érg tevreden (er zit zelfs een sluimer knop op :D) maar ik zou het óók wel prettig vinden als ik in kon stellen dat ik een beriggie krijg via mijn e-mail en dát kan ik dus niet instellen...:(

ik gebruik de versie 0.7 een maandje geleden geinstalleerd (toen deed hij het ook al niet)....
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Hey Sweettweety...

Eigenlijk waren we beter in een ander topic begonnen, maar aangezien ik geen adminrechten heb om af te splitsen, zal ik het hier beantwoorden...

Ik heb enkele vraagjes voor jou:
Welk besturingssysteem gebruik je?
Wat bebruik je? Sunbird of Lightning?

email alarmen in sunbird zijn (dacht ik) uitgeschakeld, aangezien de functionaliteit (nog) niet in sunbird zit.

In lighting werkte het wel (dacht ik) maar bij mij is de checkbox inderdaad grijs...
Ik zal hier eventjes verder op doorzoeken...

grz
Plaats reactie