'Clear Location Bar' ... werkt niet?

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

'Clear Location Bar' ... werkt niet?

Bericht door Irmen »

Edit...Preferences...History...Clear location bar.
Werkt bij mij dus niet :x mijn url balk history blijft er gewoon in staan... erg irritant want ik heb daarnet een website onder een ander path gezet en elke keer suggereert hij nog de oude paden.

Geprobeerd in Mozilla 1.5 en 1.6b, beide doen het niet. Heeft iemand anders ook dit probleem?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Wees blij dat Mozilla 1.6b op jouw systeem tenminste opstart. Op mijn systeem (toch inmiddels weer redelijk schoon na een recente crash van WinXP) weigert deze te starten. Pas als ik met de optie -ProfileManager start, dan komt er iets in beeld. Dan kan ik profielen weggooien en nieuwe aanmaken, maar wat ik ook probeer, het leidt voorlopig tot niets.

Wilde ik net de nieuwe Nederlandse Mozilla-vertaling gaan uitproberen, maar dat gaat zo niet veel worden :x
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Ik ben er ondertussen achter wat het is.

Location bar history is dat pijltje wat rechts zit.
Waar ik het over had, was je location bar autocompletion, en die schijnt daar niets mee te maken te hebben. Die haalt ie namelijk uit je gewone history (ctrl-H). Dus toen ik die gewist had was ook mijn url autocompletion weer leeg. Gelukkig :P
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie