Emoticon uitbreiding

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Samuël
    unknown unknown

Emoticon uitbreiding

Bericht door Samuël »

Ik zoek een emoticon uitbreiding voor Thunderbird. MailTagger is blijkbaar geen optie want het wordt niet langer bijgewerkt.
Gebruikersavatar
PaulBe
Berichten: 47
Lid geworden op: 5 februari 2004, 22:44
Locatie: Amsterdam (Zuid)
    unknown unknown

Re: Emoticon uitbreiding

Bericht door PaulBe »

Samuël schreef:Ik zoek een emoticon uitbreiding voor Thunderbird. MailTagger is blijkbaar geen optie want het wordt niet langer bijgewerkt.
Is het niet handiger om je tot de in Tb. "ingebouwde" emoticons te beperken? Als je emoticons gaat toevoegen met een extensie, betekent dat toch dat de mensen aan wie je ze stuurt alleen maar de leestekens zien?
Samuël
    unknown unknown

Re: Emoticon uitbreiding

Bericht door Samuël »

PaulBe schreef:betekent dat toch dat de mensen aan wie je ze stuurt alleen maar de leestekens zien?
Weet ik niet. De emoticons in Thunderbird zelf volstaan lang niet voor wat ik wil.
gwen
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 februari 2005, 23:01
    unknown unknown

Bericht door gwen »

De smilie inserter werkt voor Thunderbird: 0.7 – 1.5.0.*

Je moet wel over een verzameling beschikken op je eigen harde schijf.
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Leuk maar ik heb geen zin om ze te zoeken :(.
gwen
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 februari 2005, 23:01
    unknown unknown

Bericht door gwen »

Ik kan je mijn verzameling wel sturen in een zipje als je wilt.
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Een paar linkjes volstaan :D.
gwen
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 februari 2005, 23:01
    unknown unknown

Bericht door gwen »

Uhmm, ze staan op mijn harde schijf, dus een linkje gaat niet lukken. Maar er zijn erg veel sites met smilies. Als je zoekt op emoticons vind je er heel veel. Hier is eentje.
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Hoe op de laptop plaatsen? Copiëren mislukt.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Hoe op de laptop plaatsen? Copiëren mislukt.
Verklaar je nader.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

nirwana schreef:Verklaar je nader.
:?: Wanneer ik op een emoticon klik, komt er een forumcode.
Voor en na de domeinnaam Dit is niet mijn bedoeling. Het moet echt dienen voor Thunderbird.
gwen
Berichten: 49
Lid geworden op: 16 februari 2005, 23:01
    unknown unknown

Bericht door gwen »

De smilies moet je opslaan op je harde schijf. Rechtsklikken en opslaan. En dan kun je ze met de extentie 'smilie inserter' in je emails invoegen. :D
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik moet echt eens een bericht sturen naar Steve Jobs: Steve, je verkoopt heel goede computers, maar zet er asjeblief een rechtermuisknop op. :lol:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Ik moet echt eens een bericht sturen naar Steve Jobs: Steve, je verkoopt heel goede computers, maar zet er asjeblief een rechtermuisknop op.
Maar lukt het je nu ook zonder die rechtermuisknop om die smilies op te slaan ? Ik neem toch aan dat meneer Steve daar dan wel een andere oplossing voor heeft bedacht.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

nirwana schreef:
Samuël schreef:Ik moet echt eens een bericht sturen naar Steve Jobs: Steve, je verkoopt heel goede computers, maar zet er asjeblief een rechtermuisknop op.
Maar lukt het je nu ook zonder die rechtermuisknop om die smilies op te slaan ? Ik neem toch aan dat meneer Steve daar dan wel een andere oplossing voor heeft bedacht.
"Ctrl" vast houden en dan klikken :-)
Plaats reactie