Thunderbird 0.8 NL is klaar!

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JaY »

Waarom uninstall je niet die installatie en download je gewoon de ingepakte linux versie? Die werkt bij mij hier uitstekend iig! Hij zal trouwens gewoon de default map van je profiel gebruiken, dus je huidige profiel blijf je gewoon gebruiken.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; rv:1.7.3) Gecko/20040914 Firefox/0.10.1
Opera/7.60 TP1 (X11; Linux i686; U) [nl]
Bernd
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 juni 2004, 10:51
    unknown unknown

Bericht door Bernd »

Mad Maks: BEDANKT!

de nieuwe installer is bijna feilloos.
Zo gauw ik kon zien heb je alleen 'alsublieft' ipv 'alstublieft' geschreven bij de licentievoorwaarden.
miniem tikfoutje, wel corrigeren maar opnieuw uploaden is ook zo zonde van de bandbreedte.

mijn complimenten!

nog een dingetje:
net de Mozmanual 1.0 gelezen. Welk forum en/of welke thread kan ik daar commentaar over kwijt?
enkele keren 'ondersteund' als in 'Mozilla ondersteunt' lezen is een verschrikking, evenals 'volledig te gebruiken open source'
--> volledig bruikbare open source

(wat is 'iets volledig gebruiken' trouwens?)

nou ja, zowel de code, bruikbaarheid als interface verbeteren steeds meer. Mag ook wel bij een bijna1.0 versie van sommige Mozilla programma's en/of componenten.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bernd schreef:nog een dingetje:
net de Mozmanual 1.0 gelezen. Welk forum en/of welke thread kan ik daar commentaar over kwijt?
enkele keren 'ondersteund' als in 'Mozilla ondersteunt' lezen is een verschrikking, evenals 'volledig te gebruiken open source'
--> volledig bruikbare open source

(wat is 'iets volledig gebruiken' trouwens?)
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=928 in ons MozManual-forum is daarvoor erg geschikt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

+1 voor deze vertaling. Heb je tijd om ook aan Firefox te werken wellicht?
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

FFuser schreef:Installeren op linux werkt bij mij nog altijd niet.
Heeft er al ieman ervaring met de laatste versie?
Probleem is opgelost, nadat ik met apt-get de extensie kon installeren.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Seven
    unknown unknown

Bericht door Seven »

Ook hier gaat het installeren van de XPI onder Linux niet. In het extensions venstje kan ik netjes op install klikken, de xpi selecteren, maar daarna gebeurt er niks. Er komt een soort van batterijvormig tekentje over het extensions venstertje heen, na wat uitrekken blijkt dat een gewoon venster te zijn met de naam 'Gecko'. Kan ik laten staan of *wegklikken*, in beide gevallen gebeurt er niks. Gaat hier om 0.8 voor Linux (Fedora Core 2, 2.6.8-1.521 kernel, Gnome 2.6), en zowel als root als mijn eigen account btw.
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

ik heb dit probleem (denk ik) ook gehad als root, heb toen de map waarin de instellingen van thunderbird van de root verwijdert, daarna installeerde het ook niet maar ging het toch al iets beter, probeer anders gewoon de installer.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Plaats reactie