Synchronisatie met PDA of palm

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Lowtje schreef:Maar... Nirwana... weet jij dat: moet ik birdiesync deïnstalleren als ik finchsync wil gebruiken?
Ik heb geen idee, maar ik zou denken dat de programma's elkaar niet in de weg zitten (totdat het tegendeel is bewezen).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Lowtje
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 juni 2007, 19:06
Locatie: Ergens op de Veluwe
    unknown unknown

Bericht door Lowtje »

Heb ik toch nog even gekeken maar het voordeel van birdiesync t.o.v. finchsync is dat bij birdiesync ook documenten, mappen etc. gesynchroniseerd kunnen worden.
Bij finchsync zijn dat alleen maar de adressen, kalender en taken...

Aangezien ik toch ook nogal eens wat documenten (word, excel, powerpoint) meeneem op mijn pda is voor mij birdiesync toch wel handiger... :)

Dusdat wordt over 30 dagen 20 dollar betalen... wat momenteel neerkomt op € 14,88 dus dat is zeker goed te doen.... :lol: :wink: :lol:
Ik ben een piepklein stukje wonder,
er gaat meer boven m'n pet dan eronder
henkah
Berichten: 101
Lid geworden op: 5 januari 2006, 11:02
    unknown unknown

Bericht door henkah »

Overigens vind je hier nog meer gratis sync opties.
Ma_Jeur
Berichten: 122
Lid geworden op: 22 november 2004, 9:02
    unknown unknown

Bericht door Ma_Jeur »

Ik heb Birdiesync ook geprobeerd. Lijkt in eerste instantie goed te werken......tot er op gegeven moment al mijn afspraken en adressen 2 x voorkomen in zowel Lightning als mn pda.... Daar ben ik wat minder blij mee.
Wat ik ook minder fijn vind is dat Birdie continue TB open heeft staan.
henkah
Berichten: 101
Lid geworden op: 5 januari 2006, 11:02
    unknown unknown

Bericht door henkah »

Ik heb niet de ervaring dat dat komt door Birdiesync maar door opnieuw syncen van al bestaande data.Of een onjuiste instelling waardoor niet gezien wordt dat de data er al is.
Plaats reactie