MozBrowser forums favicon..?

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

MozBrowser forums favicon..?

Bericht door Mudfoot »

Misschien heb ik iets gemist of zo maar sinds een poosje is het T-Rex/Mozilla icoontje van deze site vervangen door een soort van rood madeliefje??

Afbeelding

Is dit verder niemand opgevallen?
Ben ik de enige die dit ziet?
Is hier een reden voor?

Martijn..?
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
WMmagazine
Berichten: 20
Lid geworden op: 23 juni 2007, 15:04
    unknown unknown

Re: MozBrowser forums favicon..?

Bericht door WMmagazine »

Mudfoot schreef:Misschien heb ik iets gemist of zo maar sinds een poosje is het T-Rex/Mozilla icoontje van deze site vervangen door een soort van rood madeliefje??

Afbeelding

Is dit verder niemand opgevallen?
Ben ik de enige die dit ziet?
Is hier een reden voor?

Martijn..?
Bij mij is dit niet verandert, staat hij toevallig in je favorieten(bookmarks)?
Dan kan het namelijk daar fout in zijn gegaan, gebeurt ook wel eens bij mij. Ik had eens een link naar een forum met de favicon van de concurent!
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

bij mij is dat "madeliefje" alleen verschenen bij de wiki.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Mad Maks schreef:bij mij is dat "madeliefje" alleen verschenen bij de wiki.
Bij mij ook.
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik vind het een beetje een vreemde verschijning. Ik weet toch redelijk zeker dat ik niet recentelijk met het favicon heb lopen stoeien.

Op dit moment heb ik de gewraakte favicon weer verwijderd en vervangen door de originele favicon: www.mozbrowser.nl/favicon.ico
Als je de cache van je browser leegt (en eventueel expliciet die favicon opvraagt) dan zou je dat ook weer moeten kunnen zien.

Is er overigens iemand die dit madeliefje herkent, zodat ik misschien vanuit welke hoek dit komt ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

Hmm, cache leeg gemaakt, re-load en alles is weer bij het oude;

Afbeelding

Waar nu precies het mysterieuze 'rode madeliefje' vandaan kwam? Ik herken het niet en heb het ook niet als favicon bij een van m'n bookmarks gezien :?

Go figure...
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
max
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 oktober 2007, 11:21
Locatie: breda
    unknown unknown

Bericht door max »

nirwana schreef:Ik vind het een beetje een vreemde verschijning. Ik weet toch redelijk zeker dat ik niet recentelijk met het favicon heb lopen stoeien.

Op dit moment heb ik de gewraakte favicon weer verwijderd en vervangen door de originele favicon: www.mozbrowser.nl/favicon.ico
Als je de cache van je browser leegt (en eventueel expliciet die favicon opvraagt) dan zou je dat ook weer moeten kunnen zien.

Is er overigens iemand die dit madeliefje herkent, zodat ik misschien vanuit welke hoek dit komt ?
ik heb bij wikipedia iets gezien :D
wie niet sterk is moet slim zijn
Plaats reactie