Konqueror censureert Firefox?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lama
Berichten: 137
Lid geworden op: 11 juli 2005, 10:36
Locatie: Leiden
    unknown unknown
Contacteer:

Konqueror censureert Firefox?

Bericht door lama »

Merkte vandaag iets merkwaardigs op....

Dit weekeinde heb ik met behulp van Wibu mijn Xp laptop omgetoverd tot een dual boot Xp - Kubuntu.

Toen ik de met Kubuntu meegeleverde Konqueror browser probeerde om eens te zien hoe mijn websites er in die browser uit zien, merkte ik opeens op dat de Firefox mini-banner "get Firefox" op mijn websites miste. De mini-banners voor Thunderbird en OpenOffice worden wel getoond.

Firefox onder Kubuntu laat de banner wel gewoon zien dus het zit in Konqueror. Apart.
If the world didn't suck, we'd fall off.....
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Bij mij is die wel te zien in Konqueror. :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
lama
Berichten: 137
Lid geworden op: 11 juli 2005, 10:36
Locatie: Leiden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door lama »

Hey wat gek. Bij mij dus echt niet. Zowel niet op mijn eigen webpagina, als op een van mijn Blog-pagina's bij Blogspot. Refreshen hielp ook niet. Konqueror opnieuw opstarten ook niet.

Nja, als hij bij jou wel zichtbaar is dan zal het wel een raar toeval zijn. Ik dacht heel even aan wat programmeur-grappen.
If the world didn't suck, we'd fall off.....
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Konqueror heeft overigens een behoorlijk arsenaal aan instellingsmogelijkheden (ook op het gebied van advertentie blokkering). Misschien dat je daar eens doorheen kunt struinen of er wellicht iets niet goed ingesteld staat (of té goed ;) ).
Wel vreemd dat die banners van OOo en TB dan wel weergegeven worden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
lama
Berichten: 137
Lid geworden op: 11 juli 2005, 10:36
Locatie: Leiden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door lama »

Ja, dat laatste was ook mijn gedachte.

Inmiddels is de zaak hier hopeloos gecrashed, dus misschien zat er gewoon wat fout. Het spul liep opeens vast in Linux en daarna was de hele dual boot naar de knoppen. Windhoos nu opnieuw aan het installeren en dan maar geen dual boot Windhoos-Kubuntu. Jammer.
If the world didn't suck, we'd fall off.....
Plaats reactie