gezocht: ext. om naar de root van een website te gaan.

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
vosje62
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 oktober 2005, 8:27
    unknown unknown
Contacteer:

gezocht: ext. om naar de root van een website te gaan.

Bericht door vosje62 »

Voor mijn crash had ik heel lang een FF extentie waarbij ik met een druk op de button naar een hogere map van een website kon gaan, of zelfs naar de root. (Bv. van www.mijndomein.com/vwx/xyz/abc.html naar www.mijndomein.com/vwx/ of www.mijndomein.com/. Ik kan die extentie nergens meer vinden? weet iemand toevallig hoe t heet, of waar ik m kan vinden? Hij is zo verdomd handig..:)
Gebruikersavatar
BlackDog
Berichten: 145
Lid geworden op: 8 september 2004, 17:58
Locatie: Culemborg
    unknown unknown

Bericht door BlackDog »

Bedoel je Digger?
Harrie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb net die extensie eens geinstalleerd. Deze ziet er wel verdraaid handig uit. En dat juist omdat het idee zo eenvoudig is ;-)
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

En anders EZNav:
Middle-click on the back and forward buttons to decrement or increment numbered URLs.
Middle-click on the reload button to go up in the URL hierarchy.
Middle-click on the stop button to go directly to the domain level of the current website.
Eenvoudiger kan het eigenlijk haast niet, volgens mij; ik gebruikt het al jaren.
Plaats reactie