Videostream bekijken met VLC

In dit forum kun je ervaringen uitwisselen met Mozilla-producten onder Apple's Mac OS (zoals Firefox, Camino, etc).
Plaats reactie
HRH
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 juli 2007, 0:44
    unknown unknown

Videostream bekijken met VLC

Bericht door HRH »

Als ik op een mms videolink klik, zoals [url=mms://atkon-atkbtvolive-wmv-high.wm.llnwd.net/atkon_atkbtvolive_wmv_high]hier[/url] vraagt FF of ik Windws Mediaplayer wil openen (extern protocolverzoek). Waar kan ik in FF instellen dat hij VLC opent i.p.v. WMP? In de voorkeuren bij "inhoud->bestandtypen->beheren" kan ik geen nieuwe actie maken en van "about:config" word ik ook niet veel wijzer.

Iemand hier een idee?

Mac OSX 10.4.9, Build 8P135. Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; nl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Videostream bekijken met VLC

Bericht door alarconconsult »

HRH schreef:Als ik op een mms videolink klik, zoals [url=mms://atkon-atkbtvolive-wmv-high.wm.llnwd.net/atkon_atkbtvolive_wmv_high]hier[/url] vraagt FF of ik Windws Mediaplayer wil openen (extern protocolverzoek). Waar kan ik in FF instellen dat hij VLC opent i.p.v. WMP? In de voorkeuren bij "inhoud->bestandtypen->beheren" kan ik geen nieuwe actie maken en van "about:config" word ik ook niet veel wijzer.

Iemand hier een idee?

Mac OSX 10.4.9, Build 8P135. Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; nl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
Foxytunes?
Plaats reactie