Flickr

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Flickr

Bericht door Trui Jentink »

Even een vraagje. Ik kom al drie dagen met geen mogelijkheid meer op
http://www.flickr.com
De melding die ik na 2 minuten krijg is:
Bad Gateway
The proxy server received an invalid response from an upstream server.
Apache/2.0.59 (Unix) Server at www.flickr.com Port 8087

Ligt dit aan een instelling op mijn computer of is Flickr echt al drie dagen plat. En zo ja, weet iemand waar ik nieuws daarover kan vinden?
Alvast bedankt en een goeie zondag verder
Hindrik
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

ik kom gewoon op www.flickr.com zonder problemen
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Bericht door Trui Jentink »

Bedankt
De url in mijn vraag is inderdaad fout, maar ik heb een bookmark voor Flickr en die is wel goed. Aangezien jij geen problemen hebt, zit er bij mij wat fout dus.
Weet iemand waar ik moet zoeken?
Hindrik
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Als je bij Eigenschappen van desbetreffende bladwijzer kijkt, is de url dan wel correct weergegeven?
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Als je met een andere browser (IE, Opera, Safari) naar Flickr toe gaat, heb je dan hetzelfde probleem ? Als het probleem dan niet optreedt, probeer dan bijvoorbeeld eens een vers Firefox-profiel (allemaal nieuwe instellingen).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Bericht door Trui Jentink »

nirwana schreef:Als je met een andere browser (IE, Opera, Safari) naar Flickr toe gaat, heb je dan hetzelfde probleem ? Als het probleem dan niet optreedt, probeer dan bijvoorbeeld eens een vers Firefox-profiel (allemaal nieuwe instellingen).
Met Seamonkey, IE en een nieuw profiel kom ik er ook niet.
Ondertussen ook mijn virus- en andere bescherming uitgezet. Firewall even uitgeschakeld. Gisteren al een systeemherstel gedaan om laatste windowsupdates e.d. te verwijderen. Het help helaas niet.
Hindrik
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Dus alles op jouw computer heeft er last van.
Misschien een DNS-probleem ? Je zou de servers van OpenDNS eens in kunnen stellen: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=9525
Die gebruik ik ook alweer een tijdje en bevalt eigenlijk wel goed (lees: ik heb er geen problemen mee).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Bericht door Trui Jentink »

nirwana schreef:Dus alles op jouw computer heeft er last van.
Misschien een DNS-probleem ? Je zou de servers van OpenDNS eens in kunnen stellen: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=9525
Die gebruik ik ook alweer een tijdje en bevalt eigenlijk wel goed (lees: ik heb er geen problemen mee).
Bedankt voor deze tip en andere hulpvaardigheid.
Ik heb het bestudeerd en zou het gaan toepassen, maar vanavond laadde Flickr weer normaal zijn plaatjes. Ik heb het idee dat het inderdaad iets met DNS is geweest. Enkele weken geleden heb ik contact met mijn provider gehad over langzaam internet en ook toen was het vooral Flickr dat traag was. Een download-test liet toen zien dat er niets met de ADSL-verbinding op zich loos was.
Wanneer je benieuwd bent naar wat ik zoal op Flickr doe:
http://www.flickr.com/photos/hindrik/ :)

Mei Fryske groetnis,
Hindrik
Plaats reactie