Gratis af te halen Alkmaar 2x64 MB RAM

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Gratis af te halen Alkmaar 2x64 MB RAM

Bericht door Manuel »

Gratis af te halen Alkmaar 2x64 MB RAM. 3,3 Volt, 168-pin SDRAM DIMM's, Merk: Compaq

Er staan nummers op:
323012-001 : http://www.com-com.co.uk/partn_107734.ihtml
270859-002 : http://www.com-com.co.uk/9023/p/1056627.ihtml

De eerste is dus 100 MHz, de tweede 66 MHz (PC 100 en PC 66).

Geheugen van verschillend type werkt niet altijd samen in 1 pc, ook al is het van hetzelfde merk, dit geheugen heeft wèl samen in 1 pc gezeten, zonder problemen.
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

Manuel schreef:2x64 MB RAM.
Wow! Da's samen maar liefst 128 echte MB's! Ha ha! Ik hoop dat er een antiekhandelaar bij jou in de straat woont Manuel :D
Voor de prijs van een retourtje Alkmaar koop ik al bijna 512MB in m'n plaatselijke RAM-shop! :wink:
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Mudfoot schreef:Voor de prijs van een retourtje Alkmaar koop ik al bijna 512MB in m'n plaatselijke RAM-shop!
Als je Manuel wat centjes geeft, dan wil hij het vast wel even voor je opsturen. Scheelt weer reistijd en NS-sponsoring.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:
Mudfoot schreef:Voor de prijs van een retourtje Alkmaar koop ik al bijna 512MB in m'n plaatselijke RAM-shop!
Als je Manuel wat centjes geeft, dan wil hij het vast wel even voor je opsturen. Scheelt weer reistijd en NS-sponsoring.
Precies! :wink:

Ik vind het gewoon zonde om weg te gooien, en het is nog prima geschikt om 1 of anders servertje op te draaien zonder GUI. Gratis, maar graag of niet, hoor... :P
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

zo heb ik een YYama Vision master 1401, gratis af te halen in Baarn, de beste CRT Monitor die er ooit gemaakt is, hij is oud en lelijk maar geeft super beeld.

Ik verdom het ook om dat ding weg te gooien
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

nirwana schreef:
Mudfoot schreef:Voor de prijs van een retourtje Alkmaar koop ik al bijna 512MB in m'n plaatselijke RAM-shop!
Als je Manuel wat centjes geeft, dan wil hij het vast wel even voor je opsturen. Scheelt weer reistijd en NS-sponsoring.
Kijk, da's inderdaad een nog veel beter plan :D

@Manuel en jack2go - Jullie hebben natuurlijk gelijk, ik leid zelf ook aan die aandoening; zolang iets werkt zal ik het nooit wegdoen, je weet nooit wanneer dat ding/apparaat/you-name-it nog's van pas komt! En als het niet meer werkt bewaar ik het nog, voor onderdelen.

Bedenk me nu dat ik ook nog ergens een blokje 512MB DDR heb liggen, maar die doe ik mooi niet weg! :)
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Mudfoot schreef: Bedenk me nu dat ik ook nog ergens een blokje 512MB DDR heb liggen, maar die doe ik mooi niet weg! :)
Kost ie? :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

adri schreef:
Mudfoot schreef: Bedenk me nu dat ik ook nog ergens een blokje 512MB DDR heb liggen, maar die doe ik mooi niet weg! :)
Kost ie? :)
:D
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

adri schreef: Kost ie? :)
:lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

^Lol! Okee dan A3, voor jou een mats-prijsje; gratis af te halen in Den Haag. :wink:
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Deal!
Als ik weer eens in Holland ben kom ik hem halen. :)
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

jack2go schreef:zo heb ik een YYama Vision master 1401, gratis af te halen in Baarn, de beste CRT Monitor die er ooit gemaakt is, hij is oud en lelijk maar geeft super beeld.

Ik verdom het ook om dat ding weg te gooien
Dat bedoel ik! Met een beetje geduld is er misschien iemand die het kan gebruiken.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Mudfoot schreef:
nirwana schreef:
Mudfoot schreef:Voor de prijs van een retourtje Alkmaar koop ik al bijna 512MB in m'n plaatselijke RAM-shop!
Als je Manuel wat centjes geeft, dan wil hij het vast wel even voor je opsturen. Scheelt weer reistijd en NS-sponsoring.
Kijk, da's inderdaad een nog veel beter plan :D

@Manuel en jack2go - Jullie hebben natuurlijk gelijk, ik leid zelf ook aan die aandoening; zolang iets werkt zal ik het nooit wegdoen, je weet nooit wanneer dat ding/apparaat/you-name-it nog's van pas komt! En als het niet meer werkt bewaar ik het nog, voor onderdelen.
Het is gewoon zonde om weg te gooien, en des te meer wanneer je weet dat er anderen zijn die het wel zouden kunnen gebruiken.
Mudfoot schreef:Bedenk me nu dat ik ook nog ergens een blokje 512MB DDR heb liggen, maar die doe ik mooi niet weg! :)
:wink:
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Mudfoot schreef:@Manuel en jack2go - Jullie hebben natuurlijk gelijk, ik leid zelf ook aan die aandoening; zolang iets werkt zal ik het nooit wegdoen, je weet nooit wanneer dat ding/apparaat/you-name-it nog's van pas komt! En als het niet meer werkt bewaar ik het nog, voor onderdelen.
Ik zit er ook mee, doe nu het meeste op een PIII 730 MHz met 15 inch CRT-scherm. De CD-brander is maar 4x, maar dat is geen probleem want ik heb nog een hoop CD-RW's die alleen maar daarin beschreven kunnen worden. Als die kapot gaat staat er nog een PII, een PIII, een tweede 15 inch en een 17 klaar ter vervanging. En als die allemaal kapot zijn kan ik eindelijk overschakelen naar een TFT. :)

Soms is het toch lastig dat die dingen maar niet kapot willen gaan. Ik bekijk bijvoorbeeld video's het liefst in het vrije Theora-formaat, maar als de resolutie groter wordt dan petieterig begint de processor zich te verslikken. Een scherm van 800x600 is ook niet meer van deze tijd blijkbaar. :)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

rebil schreef:
Mudfoot schreef:@Manuel en jack2go - Jullie hebben natuurlijk gelijk, ik leid zelf ook aan die aandoening; zolang iets werkt zal ik het nooit wegdoen, je weet nooit wanneer dat ding/apparaat/you-name-it nog's van pas komt! En als het niet meer werkt bewaar ik het nog, voor onderdelen.
Ik zit er ook mee, doe nu het meeste op een PIII 730 MHz met 15 inch CRT-scherm. De CD-brander is maar 4x, maar dat is geen probleem want ik heb nog een hoop CD-RW's die alleen maar daarin beschreven kunnen worden. Als die kapot gaat staat er nog een PII, een PIII, een tweede 15 inch en een 17 klaar ter vervanging. En als die allemaal kapot zijn kan ik eindelijk overschakelen naar een TFT. :)
Je komt i.i.g. niet zonder te zitten wanneer er iets stukgaat!
rebil schreef:Soms is het toch lastig dat die dingen maar niet kapot willen gaan. Ik bekijk bijvoorbeeld video's het liefst in het vrije Theora-formaat, maar als de resolutie groter wordt dan petieterig begint de processor zich te verslikken. Een scherm van 800x600 is ook niet meer van deze tijd blijkbaar. :)
Een vriend van mij werkt nog met veel plezier op een 800x600 scherm...
Plaats reactie