MS Works vs OO.o

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Manuel schreef:
jack2go schreef:
Manuel schreef: De duur is natuurlijk altijd afhankelijk van de complexiteit van een te dichten lek.
Ze hadden natuurlijk een simpele patch in de rondte kunnen sturen waarin het wachtwoordbeheer werd uitgeschakeld en met de patch waarmee het lek gedicht wordt het weer inschakelen. Ei van Columbus lijkt me
Maar dan is al die tijd, tot het lek gedicht is, wachtwoordbeheer dus uitgeschekeld...
ja en dat moet ook want er zat een lek in
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

jack2go schreef:
Manuel schreef:
jack2go schreef: Ze hadden natuurlijk een simpele patch in de rondte kunnen sturen waarin het wachtwoordbeheer werd uitgeschakeld en met de patch waarmee het lek gedicht wordt het weer inschakelen. Ei van Columbus lijkt me
Maar dan is al die tijd, tot het lek gedicht is, wachtwoordbeheer dus uitgeschekeld...
ja en dat moet ook want er zat een lek in
Tsja... Zo lust ik er nog wel een paar: b.v. Windows pc's een paar jaar uitschakelen todat alle lekken gedicht zijn, wat nooit gebeuren zal. Dus kunnen die Windows pc's beter helemaal nooit meer aangaan :twisted:

Affijn... :P
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html

heey, kunnen we hier niet leuk naartoe met een aantal mensen...op kosten van MozBrowser natuurlijk
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Strak plan!
Ik zou het zeker aan Martijn voorleggen! :)
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

jack2go schreef:http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html

heey, kunnen we hier niet leuk naartoe met een aantal mensen...op kosten van MozBrowser natuurlijk
Is in Barcelona, ben ik als klein kind vaak geweest! Tussen m'n zesde en m'n tiende levensjaar.

Gaan we vliegen, of met de bus? 8)
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Manuel schreef:
jack2go schreef:http://marketing.openoffice.org/ooocon2007/index.html

heey, kunnen we hier niet leuk naartoe met een aantal mensen...op kosten van MozBrowser natuurlijk
Gaan we vliegen, of met de bus? 8)
vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits 8)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

jack2go schreef:
Manuel schreef:Gaan we vliegen, of met de bus? 8)
vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits 8)
Vind ik eigenlijk ook. Bovendien kost vliegen eigenlijk niks meer tegenwoordig (voor zo lang het duurt, want eigenlijk te goedkoop voor werkrlijke kosten: milieu en zo).

Maarruh, we gaan dus vliegen, als ik het goed begrijp? Mozilla is een commerciele organisatie, gesponsoord door o.a. Google, dus moet kunnen.

Of stel ik het nu te zwart-wit :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

jack2go schreef:vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits 8)
En wat leveren die hits mij dan op ?
Ik heb hier geen advertenties op de website staan. Of moet ik daar dan maar eens mee gaan beginnen ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
e4ea
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 juni 2007, 16:59
    unknown unknown

Bericht door e4ea »

Tja, daar hebben we dus no-ads.pac voor :D :D :D
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

nirwana schreef:
jack2go schreef:vliegen moet eraf kunnen, we genereren genoeg hits 8)
En wat leveren die hits mij dan op ?
Ik heb hier geen advertenties op de website staan. Of moet ik daar dan maar eens mee gaan beginnen ?
over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers 8) :lol:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

jack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen. Want anders worden Firefox-gebruikers commercieel nooit interessant ;-)
Hmm, misschien willen ze dat juist wel zo houden...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

nirwana schreef:
jack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen..
dan vind ik (serieus) dat er voor FF iets moet komen vergelijkbaar met IE 7 Pro, dit om te voorkomen dat nieuwe gebruikers in een oerwoud van add-ons terechtkomen, waar ze door de bomen het bos niet meer zien en bovendien de kans lopen conflicterende add-ons te installeren en op die manier afhaken.

Je ziet trouwens dat de concurrent niet stil zit. Microsoft is meester als het gaat om maken van me too producten. Bijna alles wat ze gemaakt hebben is een me too product
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:
jack2go schreef:over een paar jaar kan je de boel voor dikke poen aan VNU oid verkopen net zoals Tweakers
Dan denk ik wel dat we eerst iets aan het marktaandeel van Firefox in de lage landen moeten doen. Want anders worden Firefox-gebruikers commercieel nooit interessant ;-)
Hmm, misschien willen ze dat juist wel zo houden...
Mijn idee! Laat Firefox maar niet te groot worden, wordt het alleen maar nog interessanter voor malware autheurs.

Dus Barcelona gaat niet door, begrijp ik? Ik had m'n koffer al helemaal gepakt :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Manuel schreef:Dus Barcelona gaat niet door, begrijp ik? Ik had m'n koffer al helemaal gepakt
Ik wil jouw uitstapje niet blokkeren. Alleen geef ik voorzichtig aan dat je misschien een andere sponsor zult moeten zoeken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Martijn kan je eens op det IE7 pro verhaal ingaan ajb
Plaats reactie