MS Works vs OO.o

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:
Manuel schreef:Dus Barcelona gaat niet door, begrijp ik? Ik had m'n koffer al helemaal gepakt
Ik wil jouw uitstapje niet blokkeren. Alleen geef ik voorzichtig aan dat je misschien een andere sponsor zult moeten zoeken.
Dat wordt sparen dan... :)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

jack2go schreef:Martijn kan je eens op det IE7 pro verhaal ingaan ajb
Je wilt dus eigenlijk 1 grote super-extensie hebben waarin je van alles kunt instellen. Een combinatie van:
- AdBlock
- Mouse Gestures
- Super Drag & Go
- GreaseMonkey

Volgens mij kun je met Firefox wel meerdere extensies in 1 download aanbieden. Op die manier kun je extensies waarvan je weet dat ze elkaar niet in de weg zitten samen aanbieden.
Ook zou je natuurlijk 1 optie-scherm kunnen schrijven die alle optie-vensters van de afzonderlijke extensies vervangen (ofzoiets).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

http://developer.mozilla.org/en/docs/Mu ... _Packaging legt uit hoe je een extensie maakt die meerdere extensies bevat.

<em:type>32</em:type> schijnt hierbij van belang te zijn.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

nirwana schreef:http://developer.mozilla.org/en/docs/Mu ... _Packaging legt uit hoe je een extensie maakt die meerdere extensies bevat.

<em:type>32</em:type> schijnt hierbij van belang te zijn.
ooohw, is het de bedoeling dat ik dat ook ga doen ofzo, zo in het kader van: als je het allemaal zo goed weet maak het maar 8)
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

jack2go schreef: ooohw, is het de bedoeling dat ik dat ook ga doen ofzo, zo in het kader van: als je het allemaal zo goed weet maak het maar 8)
Ja! :)
Het is echter niet simpel, de eerste "superextensie" was TabBrowser Extension (TBE), het werd een drama...
Afbeelding
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

adri schreef:
jack2go schreef: ooohw, is het de bedoeling dat ik dat ook ga doen ofzo, zo in het kader van: als je het allemaal zo goed weet maak het maar 8)
Ja! :)
Het is echter niet simpel, de eerste "superextensie" was TabBrowser Extension (TBE), het werd een drama...
als Bill het kan (IE7 Pro) kan ik het ook! 8) :roll: :lol:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

jack2go schreef: als Bill het kan (IE7 Pro) kan ik het ook! 8) :roll: :lol:
GO, GO, GO! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

adri schreef:
jack2go schreef: als Bill het kan (IE7 Pro) kan ik het ook! 8) :roll: :lol:
GO, GO, GO! :D
uhrm ik had eigenlijk een groep van "highley trained monkey's" uit Sillicon Valley in mijn gedachten die dat klusje even zouden klaren. Ikzelf ben meer iemand voor het conceptuele denken.
Maar ik ben niet kinderachtig hoor, ik zal mijn licht er eens over laten schijnen.
Plaats reactie