McAfee Site Advisor

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

McAfee Site Advisor

Bericht door JimB »

Gebruikt er nog iemand deze praktische extensie ?

Ik krijg mijn McAfee site Advisor 26.1 maar niet aan de praat. Het spul heeft gewerkt met mijn huidige versie van FF. Nu blijft alles grijs van onder i/d statusbar, ook het menu ervan werkt niet.

Ik heb de ext. al een paar maal terug geinstalleerd na verwijderd te hebben, maar niets helpt.
Nu weet ik ook dat als je een extensie verwijderd er toch heel wat rommel van die extensie op je PC achterblijft.

Van de site van McAfee heb ik een tooltje mvtapp.exe gedownload dat zou moeten kijken of alle geinstalleerde software goed werkt. Ik krijg daar het antwoord dat er niets van McAfee te vinden is.

Een van de suggesties onder help op de site zegt dat ik mijn ZA configuratie moet nagaan en toelaten voor "SiteAdvisor"; maar onder programs van mijn ZA staat helemaal niets van "Site Advisor". Het afzetten van mijn ZA helpt trouwens niet.
Ik lig er wel niet van wakker. Maar die McAfee SiteAdvisor is zo een van die hebbedingetjes waar men aan gewend geraakt. Nu ligt het er maar zielig bij in het grijs.

Iemand enige suggesties om dat ding terug aan de praat te krijgen ?
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Hoe moet ik dit nu weer bumpen ?
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

Bij mij heeft die diverse problemen opgeleverd. Extensies die opeens raar doen of het helemaal niet doen.
Thema's die er anders uitzien met McAfee Site Advisor.
Na het eraf knikkeren van MSA probleem opgelost.
Zolang het zoveel 'ellende' geeft is die (MSA) bij mij niet meer welkom.
vosje62
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 oktober 2005, 8:27
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vosje62 »

cysoon schreef: Zolang het zoveel 'ellende' geeft is die (MSA) bij mij niet meer welkom.
Ik heb hetzelfde. Zodra ik lees dat ie het nou wel goed doet zal ik het wel weer eens proberen. Ik heb ook een melding naar MSA gedaan dat t niet werkte, maar heb daar natuurlijk niets over gehoord.
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Heb FF 2.0 geinstalleerd en MSA werkt goed.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

MSA geeft false positives en conflicteert met andere FF extensies
Gebruikersavatar
JimB
Berichten: 505
Lid geworden op: 4 april 2005, 17:40
Locatie: Deurne (B)
    unknown unknown

Bericht door JimB »

Nou dan gooi ik het er stante pede af.
Kan jij me zeggen met welke extensies ? Of de url waar ik daar meer over te weten kan komen. Want eerlijk gezegd nu ik eindelijk naar 2.0 ben overgestapt kan ik een oncompatibele extensie wel missen.

Hier terloops toch even vermelden dat het droevig gesteld is met de thema's en hun layout om met 2.0 te werken; laat staan integratie van thema's met extensies wat al helemaal hopeloos is....
Plaats reactie