Hoe verwijder ik Trojan Horse "Generic-5 AW"cs.??

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Maak je niet te druk, hoor :)

Er is niet zoveel aan de hand. Ik had gelijk al de indruk dat een Linux live cd voor jou niet echt een optie was, daarom postte ik de link naar Spybot Search & Destroy.

Ik denk dat, op het moment dat je weet hoe je met een Linux live cd rotzooi van Windows verwijdert, je computerkennis al zo redelijk was dat je die rotzooi er niet op gekregen had, of als het er toch op kwam, je het probleem zelf wel op had kunnen lossen.

Maar een ander schat zoiets wel eens iets anders in.

Adri is vooral razend enthousiast over Linux, en zou het liefst de hele wereld aan de Linux helpen, en vergeet daarbij misschien wel eens het niveau van computerkennis.

Ik ben overigens ook zeer enthousiast over M'n Linux :D

Verder wil ik nog zeggen dat wanneer je een negatieve reactie krijgt dat niet altijd aan jezelf, of aan wat je geschreven hebt, hoeft te liggen.

Misschien is diegene die negatief reageert gewoon even een beetje ongesteld! Of inde meno- of penopauze.
Richard.G.
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 april 2007, 13:04
    unknown unknown

Mijn dank Manuel

Bericht door Richard.G. »

Manuel,
Nog bedankt voor jouw begripsvolle reactie, ik had al willen schrijven; "Jammer dat positieve en constructief bedoelde opmerkingen over de wijze van adviseren in dit Forum blijkbaar niet op prijs worden gesteld". En het daarbij laten. Nu wil ik toch nog wel dit eraan toe voegen: Velen in dit Forum zijn blijkbaar zo ingesteld dat zij elke kritische opmerking als een persoonlijk affront ervaren. Jammer want juist door positieve kritiek en feedback kom je als mens en als organisatie verder is mijn opvatting. Accepteer je dat niet dan vindt je uiteindelijk de hond in de pot.

Jouw reactie Manuel geeft mij ten minste nog het idee dat blijkbaar niet iedereen bij dit Forum zo sterk,of wellicht toch juist zwak, op zijn
ponteneur staat.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Re: Mijn dank Manuel

Bericht door Manuel »

Richard.G. schreef:Manuel,
Nog bedankt voor jouw begripsvolle reactie, ik had al willen schrijven; "Jammer dat positieve en constructief bedoelde opmerkingen over de wijze van adviseren in dit Forum blijkbaar niet op prijs worden gesteld". En het daarbij laten. Nu wil ik toch nog wel dit eraan toe voegen: Velen in dit Forum zijn blijkbaar zo ingesteld dat zij elke kritische opmerking als een persoonlijk affront ervaren. Jammer want juist door positieve kritiek en feedback kom je als mens en als organisatie verder is mijn opvatting. Accepteer je dat niet dan vindt je uiteindelijk de hond in de pot.

Jouw reactie Manuel geeft mij ten minste nog het idee dat blijkbaar niet iedereen bij dit Forum zo sterk,of wellicht toch juist zwak, op zijn
ponteneur staat.
Het is graag gedaan. Het is ook eenmaal zo dat niet iedereen elkaar van nature gelijk begrijpt (net als in het echte leven). Misverstanden ontstaan wel eens. Zaak is om zoiets niet te lang te blijven voeden.

En een beetje kritiek van iemand die nieuw is, roept op fora al snel een golf van reacties op van de mensen die er al langer vertoeven.

Ik heb ook wel eens de indruk dat er de ene week wat sneller kritiek komt dan de andere week, vandaar mijn opmerking over ongesteld zijn en zo...

Het gaat hier niet altijd zo, meestal gaat het eigenlijk anders, en relaxed.
Richard.G.
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 april 2007, 13:04
    unknown unknown

Tja,

Bericht door Richard.G. »

Tja, ik laat het nu verder over aan anderen om nu wel of niet verder te reageren.
En jij Manuel nog bedankt dat je mij ook de ander kant heb laten zien. Er is een baaie schoon Suid-Afrikaans gesegwijs en die seg: "Neem raed aan van die man die twyfel, hij heef die saek ook van die andere kant beskou"
Hierby wens ek alle mensche een baaie schone tyd!
Richard.G.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tja,

Bericht door jack2go »

Richard.G. schreef: Er is een baaie schoon Suid-Afrikaans gesegwijs en die seg: "Neem raed aan van die man die twyfel, hij heef die saek ook van die andere kant beskou"
Hierby wens ek alle mensche een baaie schone tyd!
Richard.G.
Ek het jou as wag oor die huis van
Israel aangestel;
en as jy 'n woord uit
my mond hoor, moet jy hulle van my
kant waarsku.
Esegiel 33:7
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Re: Tja,

Bericht door Manuel »

Richard.G. schreef:Tja, ik laat het nu verder over aan anderen om nu wel of niet verder te reageren.
En jij Manuel nog bedankt dat je mij ook de ander kant heb laten zien. Er is een baaie schoon Suid-Afrikaans gesegwijs en die seg: "Neem raed aan van die man die twyfel, hij heef die saek ook van die andere kant beskou"
Hierby wens ek alle mensche een baaie schone tyd!
Richard.G.
Richard, een prachtige gesegwijs! :) Hoop dat deze miscommunicatie (wat dat denk ik dat het hoofdzakelijk is) hiermee van de baan is, daar gaan we van uit.

En ik wens je hier verder nog een prettig verblijf toe op dit forum.

En dan heb ik nog dit Suid-Afrikaans gesegwijs: Alles sal reg kom! (Meer gesegwijsen ken ik niet van die Suid-Afrikaans taal).
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen :P zo istie helemaal
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

jack2go schreef:Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen :P zo istie helemaal
Yep! :D En nu weer over tot de orde van de dag 8)
JacquesC
Berichten: 453
Lid geworden op: 20 januari 2005, 11:15
    unknown unknown

Bericht door JacquesC »

Misschien kan ik nu verwijzen naar een pagina waar informatie over spyware te vinden is?
http://home.planet.nl/~kleyn080/Spywareinfonl.html

MvG Jacques
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

JacquesC schreef:Misschien kan ik nu verwijzen naar een pagina waar informatie over spyware te vinden is?
http://home.planet.nl/~kleyn080/Spywareinfonl.html

MvG Jacques
Een bijzonder gode link! En met name voor de (vele) mensen die wat moeit hebben met de eEngelse taal, ook nog eens in het Nederlands.

Zeer informatief, zeer duidelijk, zeer goede, relevante hulp.

Kan van zulk soort links niet 1 of andere sticky topic gemaakt worden?
haale45
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 juli 2009, 15:00
    Windows XP Internet Explorer 7

Re: Hoe verwijder ik Trojan Horse "Generic-5 AW"cs.??

Bericht door haale45 »

een beetje laat maar voor wie het nu toch leest.
waarom doet iedereen zo moeilijk.
ga naar systeemherstel reset je pc naar een paar dagen voor je het virus kreeg.
daarna doe je een pc scan met avg Anti-Virus Free die verwijdert je cookies en vind je trojan horse infection en als hij klaar is met scannen dan klik je op heal.
maar het trojan horse is dus geen virus het zet een internet poort open zodat hackers in je pc kunnen komen.
Plaats reactie