Vista en 64-bit

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
dwstefaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 september 2007, 11:25
Locatie: Maasmechelen
    unknown unknown

Vista en 64-bit

Bericht door dwstefaan »

Hallo,

Ik ben op mijn oude XP overgestapt op mozilla firefox, tunderbird en sunbird. Werkte fantastisch en tot mijn grote tevredenheid.
Nu stap ik over op een windows vista met 64-bit technologie (kwestie van de huisvrede bewaren, in dual boot wil ik kubuntu ook installeren want dat gebruik ik graag! )
Terug naar mijn vraag: Werken de Mozilla producten onder Vista met 64-bit?

Dank voor uw reactie[/code]
blijven proberen
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Normaal gesproken wel.
Je kunt op een 64-bits toch gewone 32-bits programma's draaien?
Afbeelding
Freston
Berichten: 147
Lid geworden op: 24 januari 2007, 14:19
    unknown unknown

Bericht door Freston »

Ja hoor. Geen probleem. Heel veel programma's zijn nog 32 bits. Sterker! Er zijn nog bijna geen 64 bits programma's. Vandaar dat dat nu nog niet veel voordeel geeft.

Ik zou me meer zorgen maken om Vista zelf, of geeft dat tegenwoordig niet zoveel problemen meer?
Got Slack?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Freston schreef:Ik zou me meer zorgen maken om Vista zelf, of geeft dat tegenwoordig niet zoveel problemen meer?
Het eerste servicepack schijnt Q1 2008 uit te komen. De eerste hotfixes zijn al uit.
Daarnaast zullen er ook wel steeds meer updates van programma's komen die dan opeens weer Vista-compatible zijn gemaakt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie