LinuxWorld

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

LinuxWorld

Bericht door moZes »

JAF
Berichten: 107
Lid geworden op: 2 februari 2005, 17:03
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JAF »

Was wat aan het rondsurfen op de site en kwam jammer genoeg deze mededeling tegen: Deze site is geoptimaliseerd voor gebruik met Internet Explorer browser vanaf versie 5.0 en een schermresolutie van 1024 x 768.
Op zich niet erg, maar wel als de floormanager dan helemaal niet werkt :(
e4ea
Berichten: 135
Lid geworden op: 25 juni 2007, 16:59
    unknown unknown

Bericht door e4ea »

Laat dat 'op zich niet erg' maar weg.

Voor een Linux treffen vind ik het een kwalijke zaak dat de site alleen volledig werkt met Internet Explorer....
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Re: LinuxWorld

Bericht door common sense »

moZes schreef:Nog mensen die hier naar toe gaan?
Denk dat ik die oversla. Het lijkt me een beetje een verzameling van bedrijven die wel "iets doen met Linux". Helaas niet duidelijk genoeg... Als er wat meer info over de seminars en de exposanten zou zijn dan zou ik misschien een beter geinformeerde keuze kunnen maken.

T-DOSE is dan wel wat kleiner, maar lijkt me echt veel leuker... :)
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

e4ea schreef:Laat dat 'op zich niet erg' maar weg.

Voor een Linux treffen vind ik het een kwalijke zaak dat de site alleen volledig werkt met Internet Explorer....
Ik krijg alleen de Adobe-website te zien. Er werkt dus helemaal niets van met vrije software en open standaarden. Dan wil ik het al niet meer weten.
Plaats reactie