firefox 0.9.3

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
geresch
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 oktober 2004, 10:29
    unknown unknown

firefox 0.9.3

Bericht door geresch »

Hallo,
ik ben net begonnen met firefox 0.9.3 en wil deze graag in het nederlands hebben. Dus firefoxsetup-0.9.3-nl-NL.exe geinstalleerd. mijn probleem is nu ,dat als ik naar tools en dan extensions open ,krijg ik wel "dom inspector 1.0""
en rchts 3 icoontjes options -about- en home page maar deze werken niet,dus hierop klikken geeft geen reactie .Graag een oplossing
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: firefox 0.9.3

Bericht door moZes »

geresch schreef:Hallo, ik ben net begonnen met firefox 0.9.3
Als je nog even geduld hebt m.b.t. de Nederlandse versie, dan zou ik adviseren om de Engelse versie 1.0PR te gebruiken i.v.m. beveiligingslekken.
geresch
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 oktober 2004, 10:29
    unknown unknown

Bericht door geresch »

Bedankt voor je reactie.Wil ik nog wat vragen,ik zie staan firefox 1.0pr
en daaronder Mozilla 1.7.3 welke kan je dan het beste nemen.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

geresch schreef:Bedankt voor je reactie.Wil ik nog wat vragen,ik zie staan firefox 1.0pr en daaronder Mozilla 1.7.3 welke kan je dan het beste nemen.
Firefox is alleen een browser, Mozilla suite is een compleet pakket met browser, email, chat, html editor en adressenboek.
Wil je Firefox proberen en ook gelijk overstappen op een goede emailclient, pak dan Thunderbird 0.8 erbij (wel in het Nederlands).
Beide programmas zijn gebaseerd op de Mozilla code.

Veel succes :!:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Hoewel het idd aangeraden is 1.0PR te gebruiken zal ik toch nog eventjes een verklaring geven voor het probleem dat je tegenkwam.

In 0.9.3 stond de dom inspector altijd in je extensie manager, of je hem nu wel of niet extra geïnstalleerd had via de setup. Deze extensie heeft volgensmij geen homepage en ook geen opties. Ik zou verwachten dat About wel zou werken.
Met 1.0PR heb je hier iig geen last van en zijn ook die 3 kleine vakjes weggegaan. Onderin is nu 1 grotere opties knop gekomen en de homepage/about zijn alleen nog via het contextmenu beschikbaar. Dit zorgt voor wat meer ruimte omdat 1 extensie eerst aardig wat ruimte innam.
geresch
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 oktober 2004, 10:29
    unknown unknown

Bericht door geresch »

Hartelijk dank,maar ik heb begrepen dat firefox 1.0pr nog niet in het nederlands beschikbaar is.zal hem evengoed toch installeren .Ger
geresch
Berichten: 5
Lid geworden op: 1 oktober 2004, 10:29
    unknown unknown

Bericht door geresch »

Hallo,
bij firefox 1.0pr heb ik hetzelfde probleem, bij tools -extensions kan ik ook hier de options niet openen ????
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

geresch schreef:Hallo,
bij firefox 1.0pr heb ik hetzelfde probleem, bij tools -extensions kan ik ook hier de options niet openen ????
Voor welke extensie wil je in dit geval de options bekijken dan?
Plaats reactie