Reacties plaatsen alleen nog voor iemand met een account

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Misschien kun je er meer een weblog systeem van maken? Dus dat mensen hun e-mail, naam en website oid kunnen achterlaten naast de reactie? En dat dit bij leden uiteraard niet nodig is. Op deze manier is het makkelijk onderscheid te maken tussen de personen die reageren en kun je ook iets makkelijker ongewenste reacties er tussenuit filteren, maar het wel open houden voor niet leden.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anne schreef:Misschien kun je er meer een weblog systeem van maken?
Ik denk dat je dan de bedoeling mist. Het is een nieuws-site. Hoewel reacties natuurlijk geapprecieerd worden, is het niet de bedoeling dat er discussies gehouden worden. Dat zou trouwens toch te onoverzichtelijk worden. Discussies en reacties horen thuis op het forum...
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Waarom zijn reacties dan uberhaupt mogelijk?
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anne schreef:Waarom zijn reacties dan uberhaupt mogelijk?
Good point... :oops:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anne schreef:Waarom zijn reacties dan uberhaupt mogelijk?
Om ons snel te kunnen wijzen op onze onvolkomenheden. We're also only human in the end...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Het lijkt me dat anonieme mensen daar net zo goed tot in staat zijn als geregistreerde gebruikers.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anne schreef:Het lijkt me dat anonieme mensen daar net zo goed tot in staat zijn als geregistreerde gebruikers.
Ik ben heel blij dat jij slechts gewenste reacties op jouw website krijgt. Wacht maar tot er van die Nigeriaanse spamberichten als reactie geplaatst worden. Nee, die hadden niet bepaald Mozilla als onderwerp...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Ik heb m'n weblog nu zo'n 1.5 jaar, 3000 bezoekers per dag (15.000 hits) en nog geen enkel spam bericht gekregen.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Plaats reactie