Oproep aan allen die iets te melden hebben over de vertaling

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Er zijn nog een paar pagina's die vertaald moeten worden. Ik heb momenteel even geen toegang vanaf m'n eigen pc tot internet vandaar dat het allemaal ietsje langer duurt. (Verhuizing e.d.)

Ik geloof dat het de bedoeling is dat we iig klaar zijn als 1.0 gereased wordt (imho een MUST), maar ik gok dat we binnen een paar weken daarmee klaar zijn als niet eerder. Ik ga morgen wel even even het een en ander inventariseren hierover en post het wel even in het andere topic zodat de voortgang e.d. bekend is en dat iedereen ook weet wie waar aan werkt en wat eventueel nog gedaan kan/moet worden.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ja, een indicatie van de voortgang zou prettig zijn. Je ging zo voortvarend van start, dus zou ik verwachten dat we op die website inmiddels ook voor NL kunnen kiezen.

Maar we wisten natuurlijk niet dat je ondertussen ook aan het verhuizen was. En dat kost toch altijd net iets meer tijd dan gepland.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Naast het vertalen moet er ook het een en ander gedaan worden aan review en daarnaast moet ik even kijken hoe ik dat ga doen met NL Moz builds e.d. Ik zit te denken om voorlopig even alleen EN te vermelden plus eventueel wat links naar NL communities en even wachten totdat mozillanl zich georganiseerd heeft.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
mark
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 september 2004, 14:40
Locatie: Roosendaal
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door mark »

Kom een keer op <a href="irc://irc.mozilla.org/mozilla.nl">het mozilla nl irc channel</a> en begin er over ;-) dan kom je wel wat meer te weten.
Er zitten voor mozilla europe nog een paar paginas bij die moeilijk te vertalen zijn, hulp voor die paginas zou wel handig zijn.[/url]
Plaats reactie