Quick Tabs / Snelle tabbladen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trui Jentink
Berichten: 132
Lid geworden op: 20 oktober 2004, 10:12
Locatie: Ljouwert
    unknown unknown

Quick Tabs / Snelle tabbladen

Bericht door Trui Jentink »

Even een vertaalvraag: Weet iemand of de functie Quick Tabs / Snelle tabbladen in Internet Explorer 7 ongeveer dezelfde functionaliteit betreft als de Tabcataloge-extension. Ik moet nl. de term Quick Tabs / Snelle tabbladen in het Fries vertalen en 'snelle tabbladen' vind ik een rare term.
(Ik mag IE7 niet gebruiken van onze systeembeheerder :wink: , daarom deze misschien wat domme vraag op dit forum).
Hindrik
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Quick Tabs (in IE7) heeft zo te zien dezelfde functionaliteit als de extensie Reveal.
Misschien dat je daar wat mee kunt?
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

"Snelle tabbladen" vind ik ook nergens naar klinken. Eigenlijk is het een overzicht van openstaande tabbladen. Tabblad-overzicht dus, maar dat klinkt niet echt catchy. Misschien iets van TabOverzicht ?

Deze mogelijkheid doet me denken aan de SpeedDial van Opera 9:
www.opera.com/products/desktop/?platform=windows
In het Nederlands hebben ze die Snelkiezer genoemd.
Toch werkt deze extensie anders dan de SpeedDial, want met laatstgenoemde leg je een soort van verwijzingen naar je favoriete websites (bladwijzers in Firefox) aan: www.opera.com/support/tutorials/flash/speeddial/

De Tab Catalog-extensie doet me ook denken aan de Reveal-extensie. Laatstgenoemde extensie was een van de winnaars van de ExtendFirefox-competitie. Alleen vind je die extensie nu terug in de AMO-sandbox. Die extensie lijkt puur voor die competitie geschreven te zijn en daarna is die in de vergetelheid geraakt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie