Onderbrekingen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arhan
Berichten: 118
Lid geworden op: 9 januari 2007, 18:08
Locatie: Z.O.Vlaanderen
    unknown unknown

Onderbrekingen

Bericht door arhan »

Na het downloaden van muziek via het net en het nadien beluisteren ervan heb ik een klein geluid onderbreking van een paar seconden. Dit komt voor zowel bij het begin,midden of einde van de cd.
Maar bij het aankoop van een cd die ik afspeel met of zonder internet verbinding dan is alles prima in order is.
Ook bij het opstarten van de pc is het muziek van Windows soms onderbroken .Pc werk prima ,kabel verbinding onlangs nog getest door de kabel beheerder"Telenet."
Weet hier iemand meer over ?

Met dank voor het antwoord
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Re: Onderbrekingen

Bericht door adri »

arhan schreef: Ook bij het opstarten van de pc is het muziek van Windows soms onderbroken .
Da's toch niet zo'n ramp? :)
Het lijkt op een probleempje met je geluidskaart, of de drivers ervan.
Heeft in ieder geval niks met FF te maken en dus bij deze verplaatst naar De Vergaarbak.
Afbeelding
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

je moet even je processorgebruik in de gaten houden (ctrl-alt-del en dan prestaties en minimaliseren) meestal is het zo dat als je processorgebruik omhoog schiet, bv als je naar GMail surft of een zwaar prog opstart, de muziek even hapert. Is normaal. Welke geluidskaart gebruik je? en met welke driver? bv de drivers van Creative zijn zwaar knudde
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
Plaats reactie