Mijn site geeft fouten aan bij Firefox....?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trouwwinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 december 2007, 17:19
Locatie: Katwijk
    unknown unknown
Contacteer:

Mijn site geeft fouten aan bij Firefox....?

Bericht door Trouwwinkel »

Hallo, Ben een nieuweling hier maar zit met een probleem. Mijn site geeft constant fouten aan wanneer iemand hem opent met firefox. Het lijkt wel alsof het een html fout is maar ik kan hem niet vinden. Is er iemand die mij kan helpen?

De site is http://www.trouwwinkel.com maar men kan hem niet zien via firefox vanwege het feit dat er constant een nieuw fouten venster open gaat

HELP.

Mike.
Laatst gewijzigd door Trouwwinkel op 15 december 2007, 18:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Hier werkt de site prima in FF 2.0.0.11 en ook in Opera 9.24. Welke foutmelding krijgen jouw bezoekers?
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Ik krijg anders ook een hoop meldingen...

Met AdBlock Plus tijdelijk even uitgezet krijg ik 1 venster, met Adblock Plus aan krijg ik 4 vensters tegelijk! :

Afbeelding

Ik heb dat op geen enkele andere site ooit gehad, dat er vanzelf een een venster met Foutconsole opent, wel een beetje raar.
Gebruikersavatar
Trouwwinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 december 2007, 17:19
Locatie: Katwijk
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Trouwwinkel »

jack2go schreef:Hier werkt de site prima in FF 2.0.0.11 en ook in Opera 9.24. Welke foutmelding krijgen jouw bezoekers?
Wat raar dat het met die versie dan wel goed gaat... Het is nl. wel degelijk een probleem, temeer omdat onze klanten veel met het veilige firefox op het net browsen en mij de vraag mailen: hoe kunnen we de site bekijken zonder dat akelige foutmeldings venster. Ik weet het dus niet en hoop hier graag een oplossing te krijgen van jullie.

Mvg. Mike.
Gebruikersavatar
Trouwwinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 december 2007, 17:19
Locatie: Katwijk
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Trouwwinkel »

Manuel schreef:Ik krijg anders ook een hoop meldingen...

Met AdBlock Plus tijdelijk even uitgezet krijg ik 1 venster, met Adblock Plus aan krijg ik 4 vensters tegelijk! :

Afbeelding

Ik heb dat op geen enkele andere site ooit gehad, dat er vanzelf een een venster met Foutconsole opent, wel een beetje raar.
Nou, dit is dus precies wat ik bedoel, bedankt voor de image. De site is dus echt niet te zien door de vele foutmeldingen en ook niet uit te zetten. Wie kan mij helpen.

Mvg. Mike.
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

Manuel schreef:Ik heb dat op geen enkele andere site ooit gehad, dat er vanzelf een een venster met Foutconsole opent, wel een beetje raar.
Bij mij na de eerste keer klikken op de link precies hetzelfde -behalve dan de 'vier vensters tegelijk'(??).
Volstrekt uniek en volkomen bizar. :shock:

Na sluiten van de error-console kon ik de pagina gewoon bekijken. Nou ja, ik moest toch even een zonnebril opzoeken :wink:

(Hmm, ik dacht dat het lag aan -één van de vele- scriptjes maar zelfs met alle ge-avanceerde javascript opties aangevinkt krijg ik de error-console niet meer te zien. Vreemd.)
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Trouwwinkel schreef:Nou, dit is dus precies wat ik bedoel, bedankt voor de image. De site is dus echt niet te zien door de vele foutmeldingen en ook niet uit te zetten. Wie kan mij helpen.
Je zult even wat geduld moeten oefenen tot iemand met verstand van html en javascript deze topic leest...

Wanneer ik javascript uitzet, dan ontstaat er geen enkele fout...

Het script dat (de vele scripts die) je gebruikt, daar moet je het dus in zoeken, en de meldingen in de foutconsole zouden daarbij aan wijzingen moeten zijn.

'Iets' in al dat script is dus niet op correcte wijze geschreven, lijkt mij, maar verder heb ik daar geen verstand van.

Code: Selecteer alles

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8.1.11) Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11
Ik zou trouwens staan in de broncode van de pagina:

Code: Selecteer alles

<Meta name="Generator" content="Microsoft FrontPage 6.0">
Dat zou een hoop kunnen verklaren: Microsoft FrontPage staat nou niet direct echt goed bekend wat web standaarden en compatibiliteit betreft.
Gebruikersavatar
Trouwwinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 december 2007, 17:19
Locatie: Katwijk
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Trouwwinkel »

Hoi,

Klopt, heb veel java scriptjes op de site staan maar ik denk ze wel nodig te hebben. Right mouse click, veel mensen weten dit niet te omzijlen, burst out frame, veel linkpartners open onze pagina in eigen frame, popup killer vanwege de teller die reclame popups produceert, helaas geen andere teller zo goed als montigo, enz. enz. Wat frontpage betreft, ik heb websites leren maken met frontpage en het is moeilijk om even weer een ander programmaatje onder de knie te krijgen. Ten eerste niet meer zoveel tijd en ten tweede mist mij eerlijk gezegd ook de zin om dit te gaan doen, er zijn nog zoveel andere dingen die voorrang hebben. Ik hoop dan ook dat er iemand is die dit probleem voor mij kan bekijken.

Bedankt voor jullie reacties.

Mvg. Mike.
Gebruikersavatar
Trouwwinkel
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 december 2007, 17:19
Locatie: Katwijk
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Trouwwinkel »

Mudfoot schreef:
Manuel schreef:Ik heb dat op geen enkele andere site ooit gehad, dat er vanzelf een een venster met Foutconsole opent, wel een beetje raar.
Bij mij na de eerste keer klikken op de link precies hetzelfde -behalve dan de 'vier vensters tegelijk'(??).
Volstrekt uniek en volkomen bizar. :shock:

Na sluiten van de error-console kon ik de pagina gewoon bekijken. Nou ja, ik moest toch even een zonnebril opzoeken :wink:

(Hmm, ik dacht dat het lag aan -één van de vele- scriptjes maar zelfs met alle ge-avanceerde javascript opties aangevinkt krijg ik de error-console niet meer te zien. Vreemd.)
Het is waar, de site is echt een verzameling van jpg'tjes en veel kleur en kitschie gedoe maar de vrouwen die trouwjurken zoeken, zijn er helemaal weg van. Je moest eens weten hoeveel uitgelaten positieve reacties ik krijg over de site. Ten eerste vrouwvriendelijk te bedienen en ten tweede veel gedoe. Ik persoonlijk hou van een schone en rustige site maar ja, wat de klant wil is........ je weet wel.

Mvg. Mike.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Bij mij doet ie het gewoon hoor (Linux Slackware).

Topic verplaatst naar het Firefox forum. ;)
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

@ Trouwwinkel: is de teller die hier op mozbrowser.nl gebruikt wordt niet wat voor je? Motigo, voorheen webstatsforyou (geloof ik), voorheen nedstat, staat bij mij standaard geblokkeerd als zwaar zuigende teller...

Wat allerlei scriptjes betreft zoals rechtermuisklik blokkeren, dat moet je zelf weten, maar wat aan script aanbiedt moet natuurlijk wel werken, en op deze manier is het eerder contraproductief.

Je bent gewend om te werken met Frontpage, en hebt weinig zin/tijd om iets anders te leren. Ik begrijp dat volkomen, ken dat gevoel zelf ook erg goed.

Maar..., wanneer je dus foutloze code wilt genereren, die in alle browsers werkt, dan zul je toch een ander progamma dan Frontpage moeten gaan gebruiken. Men helpt je hier graag op weg met advies. Aan mij heb je wat dat betreft niks, ik doe al heeeeeel lang niks meer aan html, en wat ik ooit deed schreef ik in Windows Kladblok.

Het is òf het één, òf het ander: Frontpage blijven gebruiken dat scripts genereert waar de honden zelfs nog geen brood van lusten (en de mensen ook niet; denk aan al die foutmeldingen die je (potentiele) klanten voor hun neus krijgen).

Of een ècht progamma leren gebruiken.... Het is niet anders.

Ik wens je veel succes!
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?p=2567644

Zie regel 153 in je broncode.

Mijn advies: gooi die scripts weg, ze doen meer kwaad dan goed. Ik snap trouwens het nut niet van dat anti-rechtermuisklik-script.
Plaats reactie