Meer info in RSS xml

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Meer info in RSS xml

Bericht door cysoon »

Ik weet niet of het onderwerp duidelijk genoeg is, maar wat ik bedoel is dat ik graag meer informatie zou willen zien.
In plaats van alleen de naam van het forum onderdeel (Suggesties) ook een stuk tekst van minimaal het onderwerp en nog beter een stuk tekst van het bericht.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Meer info in RSS xml

Bericht door nirwana »

cysoon schreef:In plaats van alleen de naam van het forum onderdeel (Suggesties) ook een stuk tekst van minimaal het onderwerp en nog beter een stuk tekst van het bericht.
Zodat je helemaal niet meer op het forum hoeft te komen en het forum via RSS kunt lezen ? RSS is wat mij betreft puur voor de wijzigingen. In het verleden heb ik daar wel wat extra informatie aan toegevoegd, zoals het forum waarin het geplaatst is. Maar om daar nu ook nog de berichttekst aan toe te voegen lijkt me wel wat ver gaan.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

Ik begrijp je argumenten, maar zelf zal ik juist eerder van uit bijv. iGoogle doorklikken naar een topic als er iets meer gegevens staat dan alleen maar de naam van het forum (bijv. Suggesties).
Alleen de eerste 2 regels kan je nieuwsgierigheid wekken en vervolgens klik je door naar het forum.
Maar goed It's up to you. :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb inmiddels de RSS-feed uitgebreid zodat ook de eerste 75 tekens van een bericht mee worden gestuurd. Kijk maar of je dit handiger vindt.

Mocht je dit echter geen verbetering vinden, zeg het dan ook. Dan kunnen we terug naar de vorige versie zonder de berichttekst.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

Top Martijn (nirwana), ik had niet gedacht dat je het zo snel zou aanpassen.
Van die 75 tekens zou ik 100 tekens maken, dan wordt net iets meer leesbaar. Anders mooi zo laten.
Verder weet ik niet of andere forum leden dit ook een verbetering vinden...
Bedankt in ieder geval van deze kant! :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

cysoon schreef:Top Martijn (nirwana), ik had niet gedacht dat je het zo snel zou aanpassen.
Ik ook niet.
cysoon schreef:Van die 75 tekens zou ik 100 tekens maken, dan wordt net iets meer leesbaar. Anders mooi zo laten.
Er moet iets te wensen over blijven ;-)
cysoon schreef:Verder weet ik niet of andere forum leden dit ook een verbetering vinden...
Bedankt in ieder geval van deze kant!
Ik hoop het voor je, want als jij de enige bent...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Ik weet niet of het hieraan ligt, maar sinds gisterenavond krijg ik geen feeds meer binnen van mozbrowser (geen geldige RSS-feed)... :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb de PHP-functie htmlspecialchars er maar eens overheen gegooid en hoop dat dat dan wel weer tot een altijd goed werkende feed leidt.
Overigens heb ik hier nog altijd een goed werkende feed (in FF3), maar een en ander kan afhankelijk zijn van wat er in de feed staat.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Inmiddels krijg ik ze ook weer binnen. :)
Afbeelding
Plaats reactie