Mute add-on?

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 maart 2008, 11:52
    unknown unknown

Mute add-on?

Bericht door crossover »

Hey,

Ik zou graag een plugin willen voor firefox die al het geluid voor de browser dempt. Op die manier heb ik geen last van muziek die zomaar begint te spelen. (ook in flash)
Het probleem is dat het nergens te vinden is, en ik denk dat het redelijk simpel te maken is. Wie wil dat voor me doen?

Groeten!
Gebruikersavatar
Scorzon Era
Berichten: 1878
Lid geworden op: 4 juli 2004, 19:50
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Scorzon Era »

Is dit niet wat voor je: Firefox add-on's : Stop Autoplay?
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 maart 2008, 11:52
    unknown unknown

Bericht door crossover »

Heb ik geprobeerd, maar het werkt niet voor flash. (of de totale website werkt niet, als ik dan op play druk komt er nog steeds muziek)
Gebruikersavatar
Scorzon Era
Berichten: 1878
Lid geworden op: 4 juli 2004, 19:50
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Scorzon Era »

crossover schreef:Heb ik geprobeerd, maar het werkt niet voor flash.
"...and it can also block Flash media by a costumizable blacklist."
Misschien moet je dus eerst die blacklist dan aanmaken, of de desbetreffende site eraan toevoegen...? (Geen idee, ik gebruik deze add-on verder niet.)
(of de totale website werkt niet, als ik dan op play druk komt er nog steeds muziek)
Ik denk ook dat je verder weinig keuze hebt. Het is het één of het ander, natuurlijk.

Of Flash (met geluid), of geen Flash (dus ook geen geluid).

Meeste flash sites hebben trouwens wel ergens een optie om eventuele achtergrond muziek uit te zetten. Als die optie niet aanwezig is, dan houdt het gewoon op.
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 maart 2008, 11:52
    unknown unknown

Bericht door crossover »

Scorzon Era schreef:
crossover schreef:Heb ik geprobeerd, maar het werkt niet voor flash.
"...and it can also block Flash media by a costumizable blacklist."
Misschien moet je dus eerst die blacklist dan aanmaken, of de desbetreffende site eraan toevoegen...? (Geen idee, ik gebruik deze add-on verder niet.)
(of de totale website werkt niet, als ik dan op play druk komt er nog steeds muziek)
Ik denk ook dat je verder weinig keuze hebt. Het is het één of het ander, natuurlijk.

Of Flash (met geluid), of geen Flash (dus ook geen geluid).

Meeste flash sites hebben trouwens wel ergens een optie om eventuele achtergrond muziek uit te zetten. Als die optie niet aanwezig is, dan houdt het gewoon op.
Dat is denk ik erg kortzichtig. Ik denk dat het voor iemand met ervaring heel simpel kan zijn om zoiets te maken als het er nog niet is, want het lijkt me best een goed idee.
Gebruikersavatar
crossover
Berichten: 4
Lid geworden op: 3 maart 2008, 11:52
    unknown unknown

Bericht door crossover »

Niemand? :o
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

crossover schreef:Niemand? :o
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat je hier weinig extensiemakers in het wild tegenkomt. :)
Waar je dan wel terecht zou kunnen is misschien Add-ons Mirror (maar die site is momenteel down, blijkbaar....).
Afbeelding
Plaats reactie