OpenOffice.org Macintosh

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
SamuëlM
    unknown unknown

OpenOffice.org Macintosh

Bericht door SamuëlM »

Daar ik van NeoOffice niet bepaald tevreden was, heb ik nu OpenOffice.org 2.4 rc6 Macintosh. Ik ben geen voorstander van alpha, beta en rc maar het is beter dat dan niets. Twee functies ontbreken er wel aan en dat is erg jammer: Automatisch bijwerken en het pakket start volledig op. De onderdelen kunnen niet afzonderlijk opgestart worden vanuit de Dock. Bij Windows kan dit wel. Iemand een idee wanneer deze beide opties veranderen?
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Re: OpenOffice.org Macintosh

Bericht door common sense »

aingeal schreef:heb ik nu OpenOffice.org 2.4 rc6 Macintosh. Ik ben geen voorstander van alpha, beta en rc maar het is beter dat dan niets.
Voor dagelijks gebruik hebben ontwikkel-versies idd niet te de voorkeur. Een Release Candidate (rc) met een redelijk hoog nummer is vaak al wel redelijk bruikbaar is omdat er al aardig wat getest is.
:shock:
Het valt me nu op dat ze aan een Aqua versie werken, mooi! (wist ik niet) Want die X11 schermpjes vallen op de Mac toch echt uit de GUI toon.
aingeal schreef: Twee functies ontbreken er wel aan en dat is erg jammer: Automatisch bijwerken en het pakket start volledig op. De onderdelen kunnen niet afzonderlijk opgestart worden vanuit de Dock. Bij Windows kan dit wel. Iemand een idee wanneer deze beide opties veranderen?
Geen idee wanneer, maar met name het tweede probleem lijkt me eenvoudig aan te passen of zelf nog toe te voegen.
Plaats reactie