Een introductie forum.

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Elentherelién
Berichten: 23
Lid geworden op: 3 december 2006, 20:45
    unknown unknown

Een introductie forum.

Bericht door Elentherelién »

Gegroet, Mozbrowser gebruikers,

Bijna elk forum heeft een introductie forum, dat mis ik hier echter een beetje.
Dat vind ik best wel jammer, het zou denk ik toch wel leuk wezen als je een beetje weet wie tegenover je zit.
En of diegene ervaring heeft met FF, dat soort dingen.

Natuurlijk hoor je dat gaandeweg wel een beetje, maar dit is net wat makkelijker en leuker.
Ten minste dat lijkt mij.

Zeg het maar wat je ervan vindt.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Laten we dan maar eens een begin maken met ons voor te stellen.

Mijn naam is Martijn. Hier op het forum ben ik beter bekend als nirwana. Ik heb deze website mede opgezet sinds september 2003. Dat deed ik toen samen met Frits de Jong. Hij is inmiddels verder gegaan met Livre.nl.

Dan hebben we Adri, overtuigd aanhanger van Slackware Linux en open standaarden. Adri verzorgt samen met mij het nieuws op de voorpagina van MozBrowser.nl en doet ook de moderatie van het forum.

Verder kan ik over iedereen hier een kort stukje schrijven, maar dat kan eenieder vast veel beter zelf doen.

Daarom volgt nu de oproep aan iedereen die vindt dat hij/zij een bijdrage aan MozBrowser levert (hoe klein die soms ook maar moge zijn) om zich op deze plaats voor te stellen. Als het goed is krijg je hier dan een heleboel korte berichtjes met mensen die zich voor gaan stellen...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Elentherelién
Berichten: 23
Lid geworden op: 3 december 2006, 20:45
    unknown unknown

Bericht door Elentherelién »

Nou dan ga ik maar beginnen.

Ik ben Elentherelién een jongen van 17 jaren.
Een paar jaar terug was ik in gesprek met iemand en ik was eigenlijk aan het bitchen op alles van Microsoft, op een gegeven moment zei ik dat ik een schijthekel had aan IE omdat het lelijk was, sloom, onpraktisch en nog meer van dat soort ongein.
Deze jongen raadde mij Firefox aan wat ik nog steeds met veel plezier gebruik.

Ik kwam op dit forum naar aanleiding van een probleem en omdat ik zelf niet erg veel van Firefox weet lijk ik misschien wat inactief, omdat ik niet de kennis heb om overal op te reageren.

Met vriendelijke groet,
Elentherelién

Stel je vragen gerust.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

nirwana schreef: Dan hebben we Adri, overtuigd aanhanger van Slackware Linux
Ach... dat valt wel mee hoor.
Elentherelién schreef:en ik was eigenlijk aan het bitchen op alles van Microsoft
Gebruik dan ook Linux jongen!
Bij voorkeur Slackware!
:lol:

Zonder gekheid, ik heb aan de opmerkingen van Martijn weinig toe te voegen.
Het valt me wel vaak op dat hier op MozBrowser zo'n gemêleerd publiek komt; jong en oud, beginners en gevorderden, rekkelijken en strekkelijken. ;)
Dat is mooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Pettic »

Ik ben Peter (50+), al zo'n 13 jaar aan de Mozilla, eerst natuurlijk Netscape Navigator, na de teloorgang ervan de Mozilla suite en zodra Firefox zijn intrede deed overgestapt en later op Thunderbird. Ik gebruik voornamelijk Windows XP, maar heb recentelijk een dual boot met Ubuntu 7.10 gemaakt.
Verder vind ik het leuk om mensen met (of aan) problemen te helpen, maar steek ook heel veel op van anderen.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

Pettic schreef:Ik ben Peter (50+),
grappig, ik dacht dat je een jaar of 20 was
Anyway, ik ben Frank(48), ik heb zeevaartschool gedaan, de wereld rondgevaren op de zeeslepers van bureau Wijsmuller, wat business study's gedaan, daarna aan de wal gewerkt als controller/administrateur oa bij Big Blue en Capi-Lux Vak en ben nu zelfstandig adviseur: ik geef adviezen aan ondernemingen hoe de administratie/boekhouding in te richten. NB ik doe geen accountantswerk (yak)
Ik voel me nog steeds heel erg verbonden met de zee(sleep)vaart en de meeste van mijn klanten bevinden zich dan ook in de maritieme sector
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
Plaats reactie