Google Toolbar

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
jakeman07
Berichten: 1
Lid geworden op: 3 april 2008, 11:29
    unknown unknown

Google Toolbar

Bericht door jakeman07 »

Ik heb als add-ons de google toolbar Nederlands geïnstalleerd. Nu wil ik de Engelstalig uitvoering installeren, omdat deze voorzien is van een (extra) popup blocker (de Nederlandstalige uitvoering heeft deze optie volgens mij niet), maar tot nu toe helaas zonder succes.
Ik heb eerst de nederlanse google toolbaar gedeïnstalleerd (via extra + add-ons) en vervolgens de Engelstalige versie geïnstalleerd, maar toch verschijnt iedere keer weer de Nederlandstalige versie (zonder popup blocker). Hoe kan dit??

P.S. de reden om deze extra popup blocker te installeren is, dat ik op sommige sites (waaronder www.autoscout24.de),ondanks ABP, toch nog steeds word lastig gevallen met vervelende popup advertenties.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Pettic »

Je kunt beter Add block plus gebruiken en die toolbar vergeten, die voegt toch niets extra's toe aan FF.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Of nog beter (vind ik ;) ): no-ads.pac, i.c.m. FlashBlock (en eventueel NoScript), werkt uitstekend!

Overigens is dit onderwerp bij deze verplaatst naar Veiligheid op Internet.
Afbeelding
Plaats reactie