Probleem na update Lightning 0.8

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Nil
Berichten: 8
Lid geworden op: 9 april 2008, 9:39
Locatie: Belgie
    unknown unknown

Probleem na update Lightning 0.8

Bericht door Nil »

Hallo allemaal,

Ik gebruik al geruime tijd Firefox, Thunderbird en Lightning en had tot nu toe nooit problemen met updates. Maar nu is het er toch van gekomen.

Na de update van Lightning (vorige week of zo, dacht ik) zijn er 'n paar dingen die het niet meer doen in mijn agenda. Ik krijg mijn afspraken niet meer in het venstertje rechts van mijn mails. Het knopje daar voor nieuwe gebeurtenissen doet niets. En als er een herinnering opkomt is dat venstertje leeg en ik zie enkel de knopjes om te sluimeren of af te zetten.

Ik kan in Extras/Add-Ons zien dat ik nu de versie 0.8 heb van Lightning. De instellingen heb ik nagekeken en alarm was af. Ik heb dat geaktiveerd, heb Thunderbird afgesloten en terug opgestart en het resultaat was nog steeds hetzelfde als beschreven. :roll:

Enig idee wat daar mis is gelopen? :)

Tx!
Nil
Berichten: 8
Lid geworden op: 9 april 2008, 9:39
Locatie: Belgie
    unknown unknown

Bericht door Nil »

Veel mensen langs geweest maar blijkbaar ofwel niemand geen idee of niemand geen zin... :?

Ik ben dan maar aan het experimenteren geslagen en het wegdoen van de 'tango' skin heeft uiteindelijk het probleem opgelost...

Beetje gek daar ik geen bericht heb gekregen dat het niet meer compatibel was... :?

Case closed...
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Tof dat je de oplossing gevonden hebt (en dit laat weten).

Er hebben misschien meerdere mensen dit berichtje gelezen, maar geen tijd/idee gehad hoe het op te lossen.

Indien je zulk een probleem hebt, is het meestal aangeraden met een nieuw profiel te proberen of het zich daar ook voordoet. Zo zie je of add-ons een probleem geven...

grz
Nil
Berichten: 8
Lid geworden op: 9 april 2008, 9:39
Locatie: Belgie
    unknown unknown

Bericht door Nil »

Tx! :)

Ik hoop toch dat ik de volgende paar jaar terug lekker probleemvrij mag verder werken zoals voordien... :D
Plaats reactie