Tab Wheel Scroll

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Tab Wheel Scroll

Bericht door adri »

Een nieuwe extensie (add-on) die mij zeer bevalt en waar ik dus graag een beetje reclame voor maak: Tab Wheel Scroll.
Ik las erover op mozillaLinks en ben het meteen gaan proberen. Met groot genoegen.
Met TWS kun je scrollen door je tabbladwerkbalk, een functie die ook aanwezig is in TabMixPlus, maar TMP is helaas nog niet compatibel met FF 3*, dus ik miste dat nogal.
Om TWS te kunnen installeren moet je wel ingelogd zijn bij Mozilla (het is immers een nieuwe en experimentele add-on).
Afbeelding
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Re: Tab Wheel Scroll

Bericht door Retep66 »

adri schreef: Met TWS kun je scrollen door je tabbladwerkbalk, een functie die ook aanwezig is in TabMixPlus.
Dat wist ik niet. Hoe stel je dat dan in in TabMixPlus?
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Zo uit het hoofd (want ik gebruik al maanden FF 3.* en heb dus ook al maanden geen beschikking meer over TMP) zit dat ergens bij de muis-instellingen, als ik me niet lelijk vergis.
Afbeelding
JacquesC
Berichten: 453
Lid geworden op: 20 januari 2005, 11:15
    unknown unknown

Bericht door JacquesC »

Hier http://tmp.garyr.net/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0 staat een versie van TMP die wel werkt met FF3.0 .

Mvg Jacques
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Bedankt JacquesC! 8)
Eindelijk mijn favoriete extensie weer bruikbaar.
Buiten TMP en FlashBlock heb ik eigenlijk weinig/niks nodig...
Afbeelding
Plaats reactie