Add on gezocht.

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
klauwkikker
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 augustus 2007, 20:14
Locatie: Nijmegen
    unknown unknown

Add on gezocht.

Bericht door klauwkikker »

Ik had een tijd terug een Add-on op Firefox die de sites op de zoekresultaten van Google eerst controleerde of ze wel veilig waren (realtime), zoiets als wat Avg 8.0 nu heeft. Ik ben helaas vergeten wat de naam was en kan hem niet meer vinden. Iemand een idee? Ik bedoel dus niet McAfee..
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    unknown unknown

Bericht door Dorus »

ik kom net deze extensie tegen: WOT.

Die zou ook voor onveilige sites moeten waarschuwen. Weet niet hoe goed hij is, ga hem nu testen :)

In de 10 minuten dat ik hem getest heb ziet hij er erg goed uit, hij test onder andere je google resultaten.

Overigens zou Firefox 3 automatisch de websites die je bezoekt moeten controleren, voor extra veiligheid kun je in FF 3 ook aan zetten dat hij je bezochte pagina's naar google stuurt, en daar door een realtime bijgewerkte lijst haalt. FF 2 zou dat ook al moeten doen, maar dat werkt op een of andere manier niet optimaal.
Gebruikersavatar
klauwkikker
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 augustus 2007, 20:14
Locatie: Nijmegen
    unknown unknown

Bericht door klauwkikker »

Bedankt Dorus,
Ik ben, in mijn zoektocht, WOT ook tegengekomen en gebruik hem nu ook.
Maar het is niet de add-on die ik bedoel. Bedankt voor je hulp!
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

klauwkikker schreef:Maar het is niet de add-on die ik bedoel. Bedankt voor je hulp!
Maar wat wil je dan eigenlijk, want deze add-on doet toch precies wat je bedoelt of begrijp ik je niet.
Zelf McAfee SiteAdvisor gebruikt met alle problemen van dien.
Net als Dorus deze aan het testen (al een uur... :shock:) en ziet er goed uit tot zover.
Gebruikersavatar
klauwkikker
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 augustus 2007, 20:14
Locatie: Nijmegen
    unknown unknown

Bericht door klauwkikker »

Jongens, geen misverstand WOT is heel nuttig. Alleen ik zoek die add-on omdat ik hem nog eens wil testen en het zit me dwars dat ik hem niet meer kan vinden. Geen big issue verder.. En dankzij mijn speurtocht ben ik o.a. WOT tegengekomen. Het verschil met WOT is dat WOT uitgaat van een Database en dat ??? realtime de zoekresultaten scande op scripts ed.
Misschien bestaat de desbetreffende add-on niet meer of heb ik het gedroomd :lol:
Dorus
Berichten: 2547
Lid geworden op: 9 oktober 2004, 12:11
    unknown unknown

Bericht door Dorus »

Tja, er zijn zo veel van dergelijke extensies dat het moeilijk word die ene terug te vinden.

Je zou kunnen kijken of hij hier bij zit, en anders in deze lijst, echter als WOT voldoet, waarom nog moeite doen iets anders te vinden :P
Gebruikersavatar
klauwkikker
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 augustus 2007, 20:14
Locatie: Nijmegen
    unknown unknown

Bericht door klauwkikker »

Je hebt gelijk Dorus, bedankt voor het meedenken...
Plaats reactie