del icio us

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
asjonny
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 mei 2008, 13:54
    unknown unknown

del icio us

Bericht door asjonny »

Hallo vandaag aangemeld in het MozBrowser forum veel te vinden en lezen .
Gebruik al erg lang FF en Netscape is ook een goede vooral alles zit erin wat voor mij belangrijk is (mail , news en browser).

Ben aan het zoeken geweest maar kon geen goed antwoord vinden.
Is er een del.icio.us Add-on die in Seamonkey werkt (zoals in FF)

AG
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: del icio us

Bericht door nirwana »

asjonny schreef:Is er een del.icio.us Add-on die in Seamonkey werkt (zoals in FF)
Ehrm, welke bedoel je dan ?
- Delicious Bookmarks
- del.icio.us buttons
- del.icio.us post
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Overigens denk ik dat je met http://xsidebar.mozdev.org/modifiedmisc.html in Seamonkey een eind moet kunnen komen. Als je eerst xsidebar installeert en daarna Delicious Complete dan krijg je er (na een herstart) een zijbalk met Delicious bij (onder het menu Beeld > Zijbalk).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
asjonny
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 mei 2008, 13:54
    unknown unknown

Bericht door asjonny »

Mooi dank voor je antwoord zal dit eens even proberen.

Ben nog even aan het afkicken van netscape. Jaren geleden toen ik internet nam met Netscape begonnen en altijd blijven gebruiken en eigenlijk alleen IE uit noodzaak omdat een of andere site niet goed werkte.

ad
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

asjonny schreef:Ben nog even aan het afkicken van netscape. Jaren geleden toen ik internet nam met Netscape begonnen en altijd blijven gebruiken en eigenlijk alleen IE uit noodzaak omdat een of andere site niet goed werkte.
Het verbaast me dat je niet al eerder op Firefox bent overgeschakeld. Maar als de combi van alles geintegreerd je goed bevalt dan moet je dat vooral blijven gebruiken. Dan is Seamonkey een logische volgende keuze.

Mijn browser-route ging van Netscape 1 naar 2 naar 3 en 4 en toen over naar IE. Die heb ik toen een tijd gebruikt en ook ben ik op zoek gegaan naar goede alternatieven.
Met IE7 is Microsoft nog redelijk de weg kwijt qua user-interface. Met IE8 gaat men op zich wel weer de standaarden-route op, maar ik hoop voor ze dat ze de user-interface ook weer bruikbaar maken. Zo moeilijk moet dat niet zijn: je voegt wat tabbladen toe en opeens moet alles geheel anders gaan werken ?!?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie