Lightning op Mac: accepteer button mist bij TB uitnodiging

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Ingebee
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 mei 2008, 11:07
    unknown unknown

Lightning op Mac: accepteer button mist bij TB uitnodiging

Bericht door Ingebee »

Op mijn bedrijf heb ik TB met Lightning geintroduceerd. Op de windows pc´s werkt alles prima, al klagen Outlook gebruikers buiten het bedrijf dat zij een uitnodiging door ons gestuurd niet kunnen accepteren (de buttons 'accept' en 'decline' missen).

Als we elkaar binnen het bedrijf uitnodigingen sturen ging dat wel goed.

Nu hebben we echter een Mac geplaatst (en daarop TB en Lightning geinstalleerd) en wat blijkt:
- uitnodigingen gestuurd vanuit Outlook naar TB met Lightning op Mac kunnen prima worden geaccepteerd
- uitnodigingen gestuurd vanuit Windows Lightning naar Mac Lightning blijken helaas de buttons 'accept' en 'decline' te missen.

Is hier wat aan te doen?
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Ik ken het probleem niet...

Ik gebruik geen uitnodigingen en ik kan het niet uitproberen, aangezien ik geen mac heb...

Maar misschien kan je het probleem hiertussen vinden of anders een nieuwe bug aanmaken...
https://bugzilla.mozilla.org/buglist.cg ... alue0-0-0=

grz
Ingebee
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 mei 2008, 11:07
    unknown unknown

Bericht door Ingebee »

super, hartelijk dank! Ik heb even gezocht tussen de posts en nu blijkt er gisteren (!) een patch te zijn geschreven die in ieder geval al het probleem oplost voor TB -> Outlook 2003. WAUW! Morgen test ik of het nu ook goed gaat met TB Windows -> TB Mac.
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Let wel...

Een patch van (eer)gisteren zit enkel in de nightly builds... Dat houdt bepaalde risico's in.

De vertaling is momenteel niet up-to-date.
Ik hoop in de komende week een beetje tijd te vinden om dit bij te werken...

grz
Plaats reactie