Koppelingen

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
Mara
    unknown unknown

Koppelingen

Bericht door Mara »

Hallo, ik wou graag een vraag stellen:
Hoe kan je links op de toolbar van Mozilla plaatsen, of kan dat niet?

Vriendelijke groet,
Mara
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Heel simpel: sleep het boekenleggertje of ander icoontje dat in je adres balk voor het www adres staat naar de bookmark balk. Klaar!
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Mara
    unknown unknown

Bericht door Mara »

Ik heb het gezien; bedankt Irmen.
Toch jammer dat je niks naast de menu's kan zetten want daar is een groot leeg stuk over.

Groet,
Mara
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Mara schreef:Toch jammer dat je niks naast de menu's kan zetten want daar is een groot leeg stuk over.
Een van de eerste verbeteringen van Mozilla Firebird tov Mozilla zelf (Mozilla Application Suite om volledig te zijn) was de mogelijkheid om de werkbalken aan te passen (rechtsklikken op een werkbalk en dan Customize...). Zo kun je ruimte toevoegen en de plaats van alle elementen tov elkaar aanpassen.

Een andere optie is de CompactMenu-extensie:
http://cdn.mozdev.org/
Daarmee verwordt het menu tot 1 top-menu-item dat je overal op een werkbalk kwijt kunt. Het kost je een muisklik extra als je van het menu gebruik wilt maken, maar persoonlijk gebruik ik het menu eigenlijk niet zo vaak. Daarom vind ik dit wel een handige extensie.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie