Bye Bye Aero Fox & Aero Bird

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bye Bye Aero Fox & Aero Bird

Bericht door PrinceGoldFreak »

Hello,

Na bijna 2jaar gebruik maken van Aero Fox en Aero Bird. En sinds FF3 uit is kwam ik elke week op de site van de maker om te wachten op een 'goed' werkende Aero Fox Black voor FF3.

Nou vandaag heeft hij er een site bij gebouwd, en dacht Yes eindelijk een goed werkende thema voor FF3, tot ik door link naar zijn site en verdome 0.99$ moet betalen via paypal of credit card om een thema te mogen downloaden.

Ik gebruik FF en TB al jaren, maar heb nog nooit mee gemaakt dat je moet betalen voor een thema of plug-in.

Kijk een donatie vragen voor je site, oké daar wil ik best al mee helpen, maar dan wil ik wel GRATIS de dingen kunnen downloaden.

Iemand hier met ervaring tot het betalen voor thema's plug-in's enof andere open source software??

Peace Danny

p.s.

hier zijn de site:
http://blog.virtusdesigns.com/
http://www.virtusdesigns.com/

en weet iemand hier misschien wel GRATIS thema die mooi past bij Royale Noir voor XP
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Re: Bye Bye Aero Fox & Aero Bird

Bericht door adri »

PrinceGoldFreak schreef: Iemand hier met ervaring tot het betalen voor thema's plug-in's enof andere open source software??
Om even een misverstand uit de weg te ruimen: opensource software (OSS) is vaak gratis, maar dat is allesbehalve een must.
OSS betekent dat de broncode toegankelijk is en vrijelijk aangepast kan worden (onder bepaalde voorwaarden, afhankelijk van de licentie), maar de desbetreffende software hoeft echt niet gratis te zijn.
Anders zouden bedrijven als bijv. Novell en Red Hat geen inkomsten hebben (of erg weinig).
Afbeelding
Amsterdammer
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 oktober 2006, 13:10
Locatie: Amsterdam
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Amsterdammer »

Aero voor Firefox 3 (basic version) is volgens auteur's commentaar hierbeschikbaar over een of twee dagen op AMO.
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door PrinceGoldFreak »

Ik wacht wel tot er iemand een free download van maakt. Ben blijkbaar niet de enigste die er niet mee eens is.

Wat mij stoort is dat ik al een donatie voor zijn site gegeven heb, toen ik zag dat hij alles ging ombouwen. Geef dan donateurs een inlog code voor een free download (van mij part 1 keer gratis downloaden).

Vraag me eigen af hoelang het duurt voor er een torrent van is.

Danny
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Bye Bye Aero Fox & Aero Bird

Bericht door nirwana »

PrinceGoldFreak schreef:Iemand hier met ervaring tot het betalen voor thema's plug-in's enof andere open source software??
Ik heb het wel eens vaker ergens gehoord in het geval van Firefox-thema's. Het is natuurlijk een business-model wat een thema-maker kan proberen. Wel kan het zo zijn dat zijn/haar thema vanaf dat moment een stuk minder populair is, maar dat is dan een eigen keuze.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door PrinceGoldFreak »

Ik heb begrepen dat er al meer naar hem een mail hebben gestuurd, denk dat hij wel merkt hoe snel het af neemt, en wie weet dat het dan weer free wordt.

Of er is iemand die het als torrent deelt (hoop ik)

Danny
Amsterdammer
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 oktober 2006, 13:10
Locatie: Amsterdam
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Amsterdammer »

80.000 downloads tot nu toe per week (AMO statistiek). Als er maar 1% overblijft voor premium, neemt hij toch 3.000 Dollar per maand in. Mooi meegenomen, hé? :P
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door PrinceGoldFreak »

Ja zo kan ik ook geld verdienen, eerst iedereen lekker maken met nieuwe site, donatie's ontvangen maar dan wel op zo manier.

Echt nu hoop ik dubbel dat het in torrent komt.

Danny
Amsterdammer
Berichten: 109
Lid geworden op: 24 oktober 2006, 13:10
Locatie: Amsterdam
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Amsterdammer »

Aero-Fox (basic) voor Firefox 3 is online op AMO
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6070
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door PrinceGoldFreak »

Amsterdammer schreef:Aero-Fox (basic) voor Firefox 3 is online op AMO
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6070
ja maar wel met een leuk probleem :S:S:S:S. De status-bar is niet Black :S:S:S. Zal dat verlopen worden als je die0.99$ koopt. Wat een oplichter zeg.

Zal mijn broertje eens vragen of door een DDos attack mogelijk is. Een kennis van mij gaat misschien alle 0.99$ kopen en als torrent delen HAHAHAHA. Kijk dat is wat ik bedoel met Open Source.

Danny

Afbeelding
Gesloten