Lightning - Outlook

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tourtoise
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 februari 2008, 16:23
    unknown unknown
Contacteer:

Lightning - Outlook

Bericht door Tourtoise »

Weet iemand hoe ik de agenda van Outlook kan synchroniseren met die van Lightning?

De agenda van mijn Nokia E90 kan ik nl niet synchroniseren met Lightning maar wel met Outlook.

Als ik Outlook nu met Lightning kan synchroniseren is mijn probleem opgelost.

Iemand anders ook al tegen dit probleempje aangelopen?
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Lightning - Outlook

Bericht door alarconconsult »

Tourtoise schreef:Weet iemand hoe ik de agenda van Outlook kan synchroniseren met die van Lightning?

De agenda van mijn Nokia E90 kan ik nl niet synchroniseren met Lightning maar wel met Outlook.

Als ik Outlook nu met Lightning kan synchroniseren is mijn probleem opgelost.

Iemand anders ook al tegen dit probleempje aangelopen?
outlook kan je synchroniseren met google calender en ook lightning zou je blijkbaar kunnen synchroniseren met google calendar (of zou het alleen werken met sunbird ??). moet eerlijk zeggen, ben er ook nog niet echt uit maar in principe zou het zo moeten lukken
Gebruikersavatar
Tourtoise
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 februari 2008, 16:23
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tourtoise »

Nee dat het met Lightning werkt is wel zeker. Dat doe ik al een half jaar.

Maar dat het ook met Outlook kan is nieuw voor me, of is dit pas vanaf een bepaalde versie van Outlook?
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

Tourtoise schreef:Nee dat het met Lightning werkt is wel zeker. Dat doe ik al een half jaar.

Maar dat het ook met Outlook kan is nieuw voor me, of is dit pas vanaf een bepaalde versie van Outlook?
neen hoor, google calendar werkt met outlook zodoende kan je ook je nokia synchroniseren en natuurlijk ook je lightning (over google calender heen)

jammer genoeg heb ik de instellingen google calendar met lightning te synchroniseren nog niet gevonden, dus daar blijk ik haperen

heb gewoon de laatste versie lightning geplaatst en dan de addon provider voor google calendar (kan daar wel de knop opties niet bereiken ...)
Plaats reactie