(@) in de contextmenus

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

(@) in de contextmenus

Bericht door Gast »

Hallo, ik heb een probleem gevonden met de nederlandse vertaling van firefox : er staat een (@) achter de text "in tabbladen openen" en acter de text in de contextmenus van "bladwijzers".

Ik heb dit probleem op mijn 2 computers, de eerste werkt op win98, ik heb firefox daar al een paar keer geupdate, op de tweede staat winxp en firefox 1.0RC2-nl (zo-juist geinstalleerd). Het probleem is hetzelfde op beide computers.

Wat zou dit kunnen veroorzaken ?

Screenshot:
Afbeelding
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: (@) in de contextmenus

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:Wat zou dit kunnen veroorzaken?
Ik ben er vrij zeker van dat dit een foutje is in de vertaling. De sneltoetsen naar de menu's zijn blijkbaar nog niet vertaald. Je krijgt dan zoiets.

Ik zie ook nog '& lsquo' staan. Mad Maks heeft net een nieuwe versie van de vertaling online gezet. Ik stel voor dat je deze installeert. Vele van deze fouten zullen er al uit zijn.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: (@) in de contextmenus

Bericht door Mad Maks »

ByteWarrior schreef:
Anonymous schreef:Wat zou dit kunnen veroorzaken?
Ik ben er vrij zeker van dat dit een foutje is in de vertaling. De sneltoetsen naar de menu's zijn blijkbaar nog niet vertaald. Je krijgt dan zoiets.

Ik zie ook nog '& lsquo' staan. Mad Maks heeft net een nieuwe versie van de vertaling online gezet. Ik stel voor dat je deze installeert. Vele van deze fouten zullen er al uit zijn.
Dit is een manier van Martijn om aantegeven dat die sneltoetsen nog niet aangepast zijn. :-( persoonlijk zou ik er dan voor kiezen om de engelse te laten staan, maar ja...
Plaats reactie