Lighting 0.8 werkt niet meer

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
pierrevr
Berichten: 17
Lid geworden op: 3 september 2008, 13:43
    unknown unknown

Lighting 0.8 werkt niet meer

Bericht door pierrevr »

Ik heb een probleem met Lightning. Het opstarten van Thunderbird duurt een eeuwigheid. Klik op de kalender-tab dan werkt Thunderbird niet neer en wordt door Windows afgesloten.
Heb Lightning gedeïnstalleerd, Thunderbird start weer vlot op. Vervolgens weer Lightning toegevoegd zelfde probleem bij de herinstallatie werd de oude kalender geladen. Deze is naar mijn mening corrupt geraakt. Het probleem is ontstaan toen ik een verjaardag toevoegde met een begindatum 01-01-1974. In Thunderbird staat in de rechterkolom deze datum een groot aantal keren weergegeven.

Wie kan helpen. ik heb Vista FF en Thunderbird. Ik beschik over een backup bestand maar kan dat niet terugzetten omdat ik binnen Lightning niet kan werken

Pierre
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Hey,

Probeer eens Thunderbird te starten met een nieuw profiel (opstarten met "-P" achteraan de snelkoppeling...
Hierna kan je proberen lightning opnieuw te installeren.

Als dit werkt, kan je hierna je backup terugzetten...

hopelijk lukt dit
grz
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Met een nieuw profiel in Thunderbird mag ie ook zijn hele email account opnieuw gaan instellen. Lijkt me wat overdreven.
Sluit Thunderbird af en blader naar de profielmap. Hernoem het bestand storage.sdb naar storage.oud en start Thunderbird/Lightning opnieuw op.
Volgens mij moet de agenda dan leeg zijn en wellicht werkt het dan weer. Je agenda ben je dan wel kwijt :( .
Plaats reactie