Een backup maken van Lightning

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Een backup maken van Lightning

Bericht door Retep66 »

Ik had al even op het forum gezocht, maar het niet echt kunnen vinden.

Wat is nou de meest handige manier om een backup te maken van alle afspraken, taken e.d. die je in Lightning hebt gezet?

Alvast dank voor jullie antwoord.
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Bericht door Retep66 »

Niemand die het weet?
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

ik persoonlijk synchroniseer deze met mijn google agenda zodat ik ten allen tijden een backup heb (en de agenda ook van overal ter wereld toegankelijk is, waar ik ook zet, heb alleen internetverbinding nodig)

groetjes en prettig weekeinde
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Bericht door Retep66 »

Alarconsult, dank voor je antwoord, maar ik heb binnen Lightning 3 agenda's aangemaakt. Kan ik die ook allemaal tegelijkertijd met Google Calendar synchroniseren?
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

ook daar heb je de mogelijkheid 3 verschillende agenda's aan te maken bv werk, familie persoonlijk
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Bericht door Retep66 »

Maar kun je dan met Google Provider alledrie dan aan de agenda's in Lightning linken?
Gebruikersavatar
koenh
Berichten: 222
Lid geworden op: 7 april 2005, 11:02
    unknown unknown

Bericht door koenh »

Hey,

Als je in Google calendar meerdere agenda's maakt, kan je deze onafhankelijk linken binnen je lightning.
Ik heb bv. 7 google agenda's gelinkt binnen lightning en dit werkt perfect. (hiervan zijn er maar 4 onder mijn eigen google account en 3 agenda's die ik bekijk/aanvul van andere mensen...

Binnen lightning trouwens, kan je een agenda exporteren (onder menu 'file') Hiermee kan je natuurlijk ook steeds een backup nemen als je liever volledig lokaal werkt ipv over het internet.

grz
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    unknown unknown

Bericht door Retep66 »

Het is gelukt. Dank, dank, dank.
Plaats reactie