build 20041107 NL is er

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

build 20041107 NL is er

Bericht door Mad Maks »

Met een aantal wijzigingen, maar nog niet die van Martijn (die komen hopelijk vanavond.

duidelijke veranderingen:
hulp is nu vertaald als help
Help -> overFirefox werkt
Tools is nu vertaald als extra
Extensions is nu overal extensies
download manager is vertaald

nog niet verandert:
Help is nog in het engels
bladwijzers
bladerprogramma
spelfouten in de installer
op sommige plekken staat nog webstek
Harm
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 oktober 2004, 10:56
    unknown unknown

Bericht door Harm »

Is er een trackerbug voor de Nederlandse l10n-updates in Bugzilla? Zo ja, kan ik die dan van je krijgen?
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Ik vroeg me ook al af of we misschien niet alle l10n problemen via Bugzilla zouden kunnen tracken: https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug. ... Dutch%2Fnl

Is dat geen idee? Op die manier kunnen we ook per woord eventueel een bug hebben. En wordt het geheel wat overzichtelijker.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Anne schreef:Ik vroeg me ook al af of we misschien niet alle l10n problemen via Bugzilla zouden kunnen tracken: https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug. ... Dutch%2Fnl

Is dat geen idee? Op die manier kunnen we ook per woord eventueel een bug hebben. En wordt het geheel wat overzichtelijker.
het is een idee, maar dara moeten dan niet van die discussies ontstaan zoals hier ;-)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Mad Maks schreef:het is een idee, maar dara moeten dan niet van die discussies ontstaan zoals hier ;-)
Nee, Bugzilla is niet voor discussies. Forums zijn er om te discussieren over allerhande zaken. Met een bugzilla zou je hierin juist wat meer structuur kunnen proberen te krijgen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Harm
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 oktober 2004, 10:56
    unknown unknown

Bericht door Harm »

Anne schreef:Ik vroeg me ook al af of we misschien niet alle l10n problemen via Bugzilla zouden kunnen tracken: https://bugzilla.mozilla.org/enter_bug. ... Dutch%2Fnl

Is dat geen idee? Op die manier kunnen we ook per woord eventueel een bug hebben. En wordt het geheel wat overzichtelijker.
Op zich zou het denk ik al wel handig zijn als er in ieder geval een tracker bug is voor de belangrijkste zaken. Die bug kan dan bijgehouden worden door iedereen die wat doet met Firefox NL. Of alle zaken via Bugzilla moeten weet ik zo 1-2-3 niet. Op zich zou het wel handig zijn omdat je alles overzichtelijk bij elkaar hebt, maar aan de andere kant, dát hebben we nu ook :P . Daar komt bij dat discussies in Bugzilla niet op prijs gesteld worden, waar ik het overigens mee eens ben, dus dan lijken deze forums me een handigere plek. Hoe doen andere l10n-teams dat?
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Geen idee, maar ik zie even niet in hoe het nu duidelijk is welke "problemen" er nog zijn en hoe het vertaalteam hier tegenover staat.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb vandaag de nieuwe build van 7-11 gedownload en het ziet er al een stuk beter uit, bedankt Mad Maks!

Het enige wat me opviel is doordat Uitbreidingen Extensies is geworden de acceskey niet meer klopt. Dit moet nu E zijn ipv U.
Plaats reactie