Firefox, Thunderbird en Sunbird op iPod Touch/iPhone

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
SamuëlM
    unknown unknown

Firefox, Thunderbird en Sunbird op iPod Touch/iPhone

Bericht door SamuëlM »

Zijn er plannen om Firefox, Thunderbird en Sunbird uit te brengen op de iPod Touch/iPhone? Ik gebruik nu alle 3 op de pc en wil het synchroniseren via iTunes. Er is momenteel geen iPod/iPhone beschikbaar. Het wordt enkel overwogen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Afgaande op dit blog niet...
Afbeelding
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

Eerst de Konqueror KHTML developers een loer draaien, en dan Safari-gate, Apple laat zich niet van z'n beste kant zien ...

Zo zie je maar weer, M$ is niet de enige die zich niet weet te gedragen. En open source is niet slechts een marketing gimmick, dan val je zo door de mand.
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Tja, dan koop je toch gewoon geen iPhone. Ik zou ook nooit een iPod gekocht hebben, als Rockbox er niet op draaide. Ik denk dat veel mensen pas een iPhone zouden kopen als ze er eigen software op kunnen gebruiken.
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

Z_God schreef:Tja, dan koop je toch gewoon geen iPhone.

:?: Denk je nou echt dat ze daar in Cupertino wakker van liggen, van die ene Nederlander die geen iPhone koopt vanwege zijn principes? (het land van Scheepbouwer, die overbetaalde Pipo met z'n malle praatjes, wat denkt die wel...)

Of je wel of geen eigen software kan installeren zal IMHO nauwelijks invloed op de verkopen van de iPhone hebben. Veel eerder is de 3G versie een reden tot al dan niet aanschafen van het kleinnood: http://www.macfreak.nl/readnews.php?newsitem=6303

Maar ik denk dat dat wel zal loslopen, met het zelf installeren en desnoods zelf maken van software voor de iPhone: http://developer.apple.com/iphone/
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Ok, ik begreep dat je juist wel graag eigen software op een iPhone zou willen draaien.
Ik denk zelf dat die Linux gebaseerde telefoons vooral interessant zullen zijn.
SamuëlM
    unknown unknown

Bericht door SamuëlM »

Ik hoop dat ze bij Mozilla van gedachten veranderen. Op de huidige manier straffen ze de gebruikers voor iets wat de fout van Apple is. Het zijn mijn 3 meest gebruikte programma's en ik zou het dus echt appreciëren indien het op de iPod Touch/iPhone uitkwam.
SamuëlM
    unknown unknown

Bericht door SamuëlM »

misschien komt het toch nog uit pas dan komt er een ipod touch of iphone.
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

iPhone vs CiPhone i9 by CECT

Bericht door PrinceGoldFreak »

Hallo las net jullie verhalen.

Door dat je geen eigen software kan draaien, was voor mij al reden om de iPhone niet te nemen.

ik heb een 99% clone er van maar 99x beter dan iPhone.

o.a. 2x sim tegelijk stand-by in 1 GSM, en tri band, MMS GPRS. Meer info: http://www.sourcinggate.com/p1959/Cipho ... _info.html

Op deze kan je zelf java tools ontwikkelen, misschien iets om hier een FF en Tb te laten draaien.

Peace Danny
Plaats reactie