update-narigheid

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
jancd
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 april 2009, 15:47
    unknown unknown

update-narigheid

Bericht door jancd »

Goedemiddag,
Even snel voorstellen: ik heet Jan, ben 56, senior-consultant, en gebruik al twee jaar Seamonkey omdat ik het een makkelijke suite vond, zonder teveel toeters en bellen. Natuurlijk zijn er eerdere updates geweest, die altijd vlot werden geinstaleerd, dus toen het programma gisteren vroeg of ik een nieuwe update wilde installeren " zei" ik ja. Met als gevolg dat ik mijn mail kwijt was, mijn adresboek en mijn bookmarks. Gelukkig heb ik ook nog een desktop, met hetzelfde programma, waar ik al mijn gegevens nog op heb (ik werk nu op m'n laptopje zittend in de keuken), dus die krijg ik wel weer terug.

Wat erger is, is dat de back+ forward-toets het niet meer doen. En hoe ik ook heb zitten zoeken in allerlei hulp-files, dit probleem kan ik niet vinden. Ook het opnieuw installeren helpt niet: er staat klaarblijkelijk " ergens" iets wat na het de-installeren op de harde schijf blijft staan, (ook " mozilla van C gewist) waardoor ik bij her-installatie de hele boel (incl. fout) weer terugkrijg.

Weet er iemand wat ik er aan kan doen?

Veel dank alvast,
Jan
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Pettic »

Je kunt een nieuw profiel aanmaken en de bladwijzers daarin terug te zetten.
Een advies is om voortaan regelmatig een back-up met Mozbackup te maken.
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie