Kortom dit mag ook eens vermeld worden.
Prima

Inderdaad, die mis ik ook.Dorus schreef:Ik zie dat er nog steeds geen doorstreep tag is. Je weet wel, die met s, /s.
Leuk, bedankt, die miste ik al tijden (vooral tijdens editsnirwana schreef:Inmiddels wel: doorgestreepte tekst
Dat zou ook erg handig zijn, oa. de user agent string zou hier in het firefox support gedeelte handig zijn. Hoe zeg je dat ook al weer? +1 voor dit ideeScorzon Era schreef:Nee, wat ik wel mis, is automatisch gegenereerde 'specs' onderaan ieders bericht, zoals bij de MozillaZine fora (met info over welke versie firefox, OS, e.d.).
Heb je daar een voorbeeld van ? Ik heb bij Mozillazine wel een onderwerp in het forum opgevraagd, maar zie niet direct waar je op doelt. Het lijkt mij overigens wel een handige toevoeging voor ons forum.Scorzon Era schreef:Nee, wat ik wel mis, is automatisch gegenereerde 'specs' onderaan ieders bericht, zoals bij de MozillaZine fora (met info over welke versie firefox, OS, e.d.).
Wat Dorus zegt.nirwana schreef:Heb je daar een voorbeeld van ?
Dat is geen gare UADorus schreef:Trouwens, je hebt een gare UA in je eerste bericht van de 2 hierboven. Laat me raden, google chrome?
Nope, jouw Firefox is ouder dan de mijneadri schreef:De mijne is veel mooier.