reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Mich@
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 september 2009, 16:36
    Windows 7 Internet Explorer 8

reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Bericht door Mich@ »

Hallo,

Ik heb al wat gezocht maar kon zo snel geen related topic vinden dus bij voorbaat al excuus als dit topic al een keer gelanceerd is :roll:

Ik ben een nieuwe gebruiker van Thunderbird en loop tegen wat kleine, voor mij irritante, dingen aan die ik graag zou willen veranderen.

1) Als ik reply zet Thunderbird de tekst onderaan het oorspronkelijke bericht. Graag zie ik dit, zo als gebruikelijk, bovenaan het oorspronkelijke bericht. Ik heb volgens mij alle setting al drie keer nagelopen maar kan niets vinden.

2) Standaard zet Thinderbird (bij mij) de kolom "onderwerp" vooraan. Ik zie persoonlijk graag eerst de kolom "afzender". Je kunt de kolommen wel drag-and-droppen maar deze verandering wordt weer ongedaan gemaakt als ik Thunderbird opnieuw start.

Wie o wie...?

Bvd!

Mich@
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows XP Firefox

Re: reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Bericht door Frederik »

Voor wat betreft 1.
Extra > Accountinstellingen > Opstellen & Adressering, 2e regel vinkje plaatsen voor:
automatisch....mijn reactie boven.....
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Bericht door adri »

Mich@ schreef: 2) Standaard zet Thinderbird (bij mij) de kolom "onderwerp" vooraan. Ik zie persoonlijk graag eerst de kolom "afzender". Je kunt de kolommen wel drag-and-droppen maar deze verandering wordt weer ongedaan gemaakt als ik Thunderbird opnieuw start.
Bij mij werkt dat wel...
Het lijkt erop dat je profiel wat van slag is.
Gebruik je een thema?
Probeer het anders eens door TB in safe mode op te starten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maria
Berichten: 73
Lid geworden op: 6 februari 2010, 20:53
Locatie: Brussel
    Windows 7 Internet Explorer 8

Re: reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Bericht door Maria »

Je kunt ook "afzender" aanklikken en dan verslepen naar links tot vóór "onderwerpen", dan loslaten en zie. Opgelost denk ik. :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: reply bericht begint onderaan oorspronkelijke tekst

Bericht door nirwana »

Het nieuwe onderwerp van Oldtimer3 heb ik verplaatst naar een eigen onderwerp: www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=20229
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten