Probleem in Thunderbird sinds versie 0.8

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
erwinz
    unknown unknown

Probleem in Thunderbird sinds versie 0.8

Bericht door erwinz »

Net de nieuwe versie geinstalleerd inclusief het language pack en het werkt allemaal weer prima.

1 opmerking over de vertaling: ik vind "Nieuw Bericht" een stuk duidelijker dan "Schrijf"

Dan mijn eigenlijke probleem. Wanneer ik in Thunderbird 0.3 t/m 0.7 een Word document opende vanuit Thunderbird (door op de bijlage te dubbelklikken en te kiezen voor openen) verscheen dit document keurig op de voorgrond.

Sinds versie 0.8 wordt het echter op de achtergrond geopend en blijft Thunderbird op de voorgrond staan. Niet erg handig. Is dit een foutje of een in te stellen optie ?

Bedankt voor het antwoord en wederom voor de snelle NL-vertaling.

Erwin
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Probleem in Thunderbird sinds versie 0.8

Bericht door Gert-Paul »

erwinz schreef:Net de nieuwe versie geinstalleerd inclusief het language pack en het werkt allemaal weer prima.

1 opmerking over de vertaling: ik vind "Nieuw Bericht" een stuk duidelijker dan "Schrijf"
De Engelse tekst is 'Write', Schrijven zou dus een goede vertaling zijn. Daarentegen ben ik met je eens dat Nieuw Bericht wel iets duidelijker is.
Dan mijn eigenlijke probleem. Wanneer ik in Thunderbird 0.3 t/m 0.7 een Word document opende vanuit Thunderbird (door op de bijlage te dubbelklikken en te kiezen voor openen) verscheen dit document keurig op de voorgrond.

Sinds versie 0.8 wordt het echter op de achtergrond geopend en blijft Thunderbird op de voorgrond staan. Niet erg handig. Is dit een foutje of een in te stellen optie ?

Bedankt voor het antwoord en wederom voor de snelle NL-vertaling.

Erwin
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik verwacht dat het een Thunderbird bug is. Verder is het opgelost als je zorgt dat Word documenten gelijk geopend worden als je dubbelklikt.
erwinz
    unknown unknown

Re: Probleem in Thunderbird sinds versie 0.8

Bericht door erwinz »

Gert-Paul schreef:
erwinz schreef:Dan mijn eigenlijke probleem. Wanneer ik in Thunderbird 0.3 t/m 0.7 een Word document opende vanuit Thunderbird (door op de bijlage te dubbelklikken en te kiezen voor openen) verscheen dit document keurig op de voorgrond. Sinds versie 0.8 wordt het echter op de achtergrond geopend en blijft Thunderbird op de voorgrond staan. Niet erg handig. Is dit een foutje of een in te stellen optie ?
Ik heb hetzelfde probleem, dus ik verwacht dat het een Thunderbird bug is. Verder is het opgelost als je zorgt dat Word documenten gelijk geopend worden als je dubbelklikt.
Bedankt voor de tip, dit werkt inderdaad. Opslaan deed ik toch altijd al via de rechter muisknop.
Erwin
Plaats reactie