Tja! firefox

We zitten met z'n allen dit forum wel mooi vol te schrijven over Mozilla (Firefox, Sunbird, Suite, Thunderbird, etc.), maar wat is eigenlijk de reden dat we een van deze (of alle) Mozilla-producten gebruiken?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Broken Wings
Berichten: 5
Lid geworden op: 7 december 2004, 9:34
    unknown unknown

Tja! firefox

Bericht door Broken Wings »

Waarom ik Firefox gebruik? Het is een verademing vergeleken met IE. De kracht om een browser te laten doen, wat jij wil. Tab browsing wat een genot is, niet 24 IE´s draaien met verschillende pagina´s. Het is alleen jammer dat niet alle site´s in de browser werken (postbank.nl) daar moet ik dus terug naar IE, maar voor de rest is het Firefox wat de klok slaat. Jammer trouwens dat zo´n bedrijf zich niet aan de standaard houdt voor website´s, maar goed. Vanavond gaat Thunderbird onder linux uit de startblokken, eens kijken hoe dat werkt, was nog steeds op zoek naar een mailprogramma onder Linux....
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Tja! firefox

Bericht door ByteWarrior »

Broken Wings schreef:...Het is alleen jammer dat niet alle site´s in de browser werken (postbank.nl) ....
Hier zijn al enkele discussies over geweest in dit forum (onlangs nog). Sommige mensen kunnen namelijk zonder al te veel problemen wél met Postbank werken.

Je kan de zoekfunctie gebruiken om de discussie(s) in kwestie op te zoeken...
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Bij mij werkt de site ook vaak niet, ongeveer 2 van de 3 keer niet.
Ik doe dat dus alleen nog maar met IE. Ik krijg met Fx meestal de boodschap dat de ingevoerde gegevens zijn verlopen o.i.d.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ria schreef:Bij mij werkt de site ook vaak niet, ongeveer 2 van de 3 keer niet.
Ik doe dat dus alleen nog maar met IE. Ik krijg met Fx meestal de boodschap dat de ingevoerde gegevens zijn verlopen o.i.d.
Ik heb nog nooit problemen gehad met MijnPostbank. Ook niet de problemen waar jij van spreekt.

Het belangrijkste is dat Java goed geïnstalleerd is. Als dat het geval is is mijn ervaring dat het dan wel goed gaat.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Java is goed geïnstalleerd :)

Groeten,
Ria
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Overigens lukt het vandaag wel 2x achter elkaar, maar morgen weer niet :? :?

Ria
Fedde
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 januari 2005, 1:28
    unknown unknown

Cookies

Bericht door Fedde »

Ria schreef:Bij mij werkt de site ook vaak niet, ongeveer 2 van de 3 keer niet.
Ik doe dat dus alleen nog maar met IE. Ik krijg met Fx meestal de boodschap dat de ingevoerde gegevens zijn verlopen o.i.d.
Ik had ook geregeld dergelijke meldingen als nieuwbakken Fx gebruiker. Sinds ik al mijn cookies heb gewist en nu steeds per site bepaal welke cookies worden toegestaan heb ik er geen last meer van. Ik vermoed dat Fx bij installatie net wat te veel IE instellingen importeert, maar ik weet dat niet zeker. :?:
Gebruikersavatar
japiekrekel
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 maart 2005, 16:56
Locatie: Vlaardingen
    unknown unknown

postbank

Bericht door japiekrekel »

dat probleem had ik ook. tot verdriet van mijn vrouw die liever niet iets verandert wat werkt.
:x

Omdat er meer zaken niet lekker werkten op die pc heb ik XP er opnieuw op gezet en ziedaar.... "MijnPostbank" draait nu probleemloos. Niet vergeten java te installeren.(www.java.com)
Met de Fortisbank had ik precies hetzelfde probleem. Hun helpdesk zei ook al dat "Online Banking" alleen met IE overweg kan.
Het draait perfekt onder FF.

Niets dan lof voorlopig voor die Mozilla jongens.
Het enige waar ik nog wel eens mee knoei is Tabbed browsing dat niet altijd goed werkt. Dan opent FF gewoon een nieuw venster. Net als IE
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: postbank

Bericht door Erik »

japiekrekel schreef: Niets dan lof voorlopig voor die Mozilla jongens.
Het enige waar ik nog wel eens mee knoei is Tabbed browsing dat niet altijd goed werkt. Dan opent FF gewoon een nieuw venster. Net als IE
Probeer dan eens de TabMix extensie. Ik gebruik em zelf al een tijdje en het bevalt uitstekend :)
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Plaats reactie