Suggestie: Een admin die op mails reageert

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Black Tiger
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 oktober 2010, 18:13
Locatie: State Penitentiary
    Windows XP Internet Explorer 8
Contacteer:

Suggestie: Een admin die op mails reageert

Bericht door Black Tiger »

Een suggestie. Een admin die op mails regeert.

Ik had bijv. per ongeluk een typefout gemaakt bij het registreren van m'n account en kwam daar nadien pas achter. Meteen een mailtje gestuurd via de contactmogelijkheid naar de beheerder. Hierin de vraag of mijn accountnaam even gecorrigeerd kon worden dan wel het account gewist.

Nu ben ik zelf al jarenlang forum admin van een drietal forums en doe nog onderhoud aan een paar forums of servers, dus ik weet wat het is als je geen of weinig tijd hebt.
Maar om nu meer dan 10 dagen lang niets van je te laten horen is simpelweg een slechte zaak, hoe je het of keert of draait.

Nu weet ik wel dat het Thunderbird niets Nederlands is, maar even op zo'n mailtje reageren, getuigt gewoon minimaal van een beetje inzet en service. En zoiets klinkt dan al positief voor mensen die zich orienteren en misschien willen overstappen.

Dus het lijkt me een goede suggestie om hier eens over na te denken. Niet reageren op fatsoenlijke mails aan de beheerder is bot en onfatsoenlijk en wekt derhalve ook een slechte indruk.
Greetings, Black Tiger
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Suggestie: Een admin die op mails reageert

Bericht door nirwana »

Black Tiger schreef:Meteen een mailtje gestuurd via de contactmogelijkheid naar de beheerder.
Dan ben ik benieuwd welke contactmogelijkheid je hiervoor hebt gebruikt. Ik ben namelijk de beheerder en ik heb niets gezien. Overigens ben ik wel benieuwd wat je hiervoor hebt proberen te gebruiken, want als we onze communicatiekanalen kunnen verbeteren dan wil ik daar best naar kijken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Black Tiger
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 oktober 2010, 18:13
Locatie: State Penitentiary
    Windows XP Internet Explorer 8
Contacteer:

Re: Suggestie: Een admin die op mails reageert

Bericht door Black Tiger »

Ik zie nu dat als ik mijn bericht lees, het strakker over komt dan bedoeld, dus bij deze in elk geval wel mijn verontschuldigingen voor de toonzetting. Ik was toch een beetje geirriteerd en daardoor heb ik m'n bericht niet nagelezen.

Als er niets ontvangen is, dan werpt dat natuurlijk een heel ander licht op de zaak. Die situatie veronderstelde ik niet aangezien ik geen "undeliverable" mail terug kreeg.

Nu weet ik niet meer waar ik het vandaan getoverd heb, volgens mij bij een of andere instelling waarbij stond als iets niet klopte contacteer dan de beheerder, en het woord beheerder gaf een link naar een email adres. Maar het kan ook zijn dat ik het in de whois van de domeinnaam heb opgezocht. Dat weet ik helaas niet meer zeker.

Het email adres was: webmaster apestaartje en dan de domeinnaam van hier dus mozb.......nl. Ik doe het effe op deze wijze vanwege de spambots
Email is verzonden op 6 oktober om 17.12 uur.

Dat er gelijk actie wordt ondernomen om te zien waar het mis gegaan kan zijn is natuurlijk weer een groot pluspunt.;)
Overigens als je wilt, dan kan mijn account met de naam Black Taiger gewist worden.
Greetings, Black Tiger
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Linux Firefox
Contacteer:

Re: Suggestie: Een admin die op mails reageert

Bericht door nirwana »

Je verontschuldigingen zijn aanvaard.
Jouw vorige aangemaakte account heb ik zojuist verwijderd.

Ook heb ik mails die op het webmaster-account binnen komen naar mijn persoonlijke mail-adres laten doorsturen, dus mocht er nog eens iemand daar iets naar toe sturen dan kan dat in elk geval beantwoord worden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie