Nieuwe gebeurtenis over meerdere dagen

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
anita82
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 november 2008, 19:24
    Windows 7 Firefox

Nieuwe gebeurtenis over meerdere dagen

Bericht door anita82 »

Hallo iedereen,

Ik wil een nieuwe gebeurtenis die over meerdere dagen verspreid is invoeren.
Denk bijvoorbeeld aan een vakantie.
voorheen was dit geen probleem dan vulde ik bv bij begin 1-1-2012 in en bij einde 5-1-2012
Als ik nu in het vak begin 1-1-2012 invul dan vult ie dat ook in bij het vak einde
Als ik dan het vak einde wil veranderen in 5-1-2012 dan verspringt het vak begin automatisch naar diezelfde datum???

Wat doe ik fout of is dit een bug?

overigens weet ik niet welke versie ik heb want dat kan ik niet terugvinden, als je die nodig hebt vertel er dan even bij waar ik dat kan zie. Bedankt!! :-)

Alvast bedankt voor de info.

Groetjes
Anita
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 7 Firefox

Re: Nieuwe gebeurtenis over meerdere dagen

Bericht door Pettic »

Zoals je op de foto kunt zien staan er rood omcirkeld twee schakels met boven en onder een pijltje. Als beide pijltjes zichtbaar zijn worden begin- en eindtijden gekoppeld. Dus als de één wijzigt, dan wijzigt de ander mee.
Klik op de schakels met de linker muisknop en 1 pijltje verdwijnt en kun je een afspraak over diverse dagen aanmaken.
Bijlagen
Knipsel.PNG
Knipsel.PNG (16.63 KiB) 4087 keer bekeken
Windows; Firefox; Thunderbird
anita82
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 november 2008, 19:24
    Windows 7 Firefox

Re: Nieuwe gebeurtenis over meerdere dagen

Bericht door anita82 »

Heel erg bedankt voor je antwoord.
Mijn man vertelde me dit gisteravond laat ook hi hi hi.
Volgens mij stonden die schakels voorheen niet automatisch aan want heb hier nog nooit problemen mee gehad.

groetjes
Anita
Plaats reactie