Nogmaals: OOWriter opent met een blanco pagina

Iedereen kan hier terecht met vragen over allerhande open source software die niet in de andere fora past.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Maria
Berichten: 73
Lid geworden op: 6 februari 2010, 20:53
Locatie: Brussel
    Windows 7 Internet Explorer 9

Nogmaals: OOWriter opent met een blanco pagina

Bericht door Maria »

@ Mark en Mad Maks
Een kleine 2 weken gelden schreef ik u over problemen met mijn Office writer en de tab gallerij, waarvoor de discussie gesloten is.
U adviseeerde mij toe om "Libre office" te downloaden en dat te gaan gebruiken. Zoals ik u schreef heb ik dat gedaan.

MAAR:
een ontvangen e-mail bijlage opgesteld in een tabel (BV. uitslag ban bridgewedstrijden met 16 paren)levert in "Libre Office" een blanco pagina op. LibreOffice was als vanzelf het dominante tekstverwerker programma geworden.

Ik heb daarom eerst de bijlage opgeslagen in mijn documenten en deze toen geopend in OpenOffice Writer.
De reden van deze melding is opdat u als een van de ontwerpers/medewerkers van dit nieuwe open source programma in staat bent om deze bug eventueel in een volgende versie kunt "verhelpen".

Voor mij is het probleem opgelost omdat ik inmiddels een standaard programma kan instellen voor een .doc of een .JPG via windows verkenner. :D

Nogmaals dank voor uw tijd.

Vriendelijke groet, Maria
Plaats reactie