Formulieren op je website

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Gesloten
Keram.Senter Koppang
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 juni 2015, 11:30
    Windows 7 Chrome

Formulieren op je website

Bericht door Keram.Senter Koppang »

Ik wil graag een formulier op mijn website, maar kan nergens uitleg vinden hoe dit werkt met KompoZer. In de forum-berichten las ik zelfs dat een beheerder van KompoZer zelf Terradon Web Service aanraadde. Makkelijk in gebruik, en gratis. Dat voelde goed, dus ik heb me proberen te registreren. Helaas ... Ik heb me nu al drie keer proberen te registreren bij Terradon, maar er komt maar geen bevestigingsmail binnen waarmee ik aan de slag kan. Weet iemand raad?? Ik heb geprobeerd op allerlei andere manieren Terradon te bereiken (via hun eigen contactformulier, maar ook hier geen reactie terug) en via LinkedIn (de eigenaar van Terradon is volgens mij Peter van Poelje; contact maken met iemand die je niet kent is niet toegestaan op LinkedIn). Nada ... Ik heb een buitenlandse provider (ik werk vanuit Noorwegen), zou dat het probleem kunnen zijn?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Formulieren op je website

Bericht door nirwana »

Ik heb me gisteren ook aangemeld (met een Gmail-adres) en vlak daarna kreeg ik een bevestigingsmail.

Kun je je eens met een ander mailadres proberen aan te melden ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Keram.Senter Koppang
Berichten: 4
Lid geworden op: 6 juni 2015, 11:30
    Windows 7 Chrome

Re: Formulieren op je website

Bericht door Keram.Senter Koppang »

Gelukt Martijn, dank je wel!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Formulieren op je website

Bericht door nirwana »

OK, veel succes ermee.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten